13 گام به سوی ثروت

13 گام به سوی ثروت

(2)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
125

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب 13 گام به سوی ثروت

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
اقتباسی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر برجسته و عالی ناپلئون هیل
اندیشیدن و ثروتمند شدن فرایندی است که گام به گام اثر می‌کند؛ نه چیزی که یک‌شبه به طور کامل ظاهر شود. این کتابِ تمرین از صفحه‌ی اول تا آخر طوری طراحی شده است که شما را در سراسر این فرایند، باموفقیت راهنمایی می‌کند.
حتی یک لحظه هم شک نکنید که آیا «سیزده گام به‌سوی ثروت» می‌تواند برای شما مؤثر باشد یا خیر. قطعاً می‌تواند؛ مخصوصاً اگر نوشته‌های این کتاب را هم از نظر روحی و هم در ظاهر، مو به مو اجرا کنید.
این کتاب تمرین از طراحی دقیقی برخوردار است. در صفحات سمت راست، که به طور مستقیم از کتاب اصلی «بیندیشید و ثروتمند شوید» گرفته شده است، داستان افرادی را می‌خوانید که از طریق تفکرشان ثروتمند شده‌اند، یا با قوانین موفقیت آشنا می‌شوید و یا شما را وادار می‌کند روی برخی نظریه‌های مهم تأمل کنید. صفحات سمت راست به منظور آموزش و روحیه دادن به شما طراحی شده‌اند و صفحات سمت چپ از شما می‌خواهد دست به کار شوید. هیچ یک از اقدامات پیشنهادی را به امید این‌که اقدام آسان‌تری بیابید که باب میل شما باشد، از قلم نیندازید. به پیشنهاد عمل کنید. در این کتابِ تمرین، خواندن تمامی داستان‌ها و به عمل آوردن تمامی اقدامات، حائز اهمیت است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی