30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
عزت نفس پشتوانه موفقیت
عزت نفس پشتوانه موفقیت

عزت نفس پشتوانه موفقیت

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
254

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عزت نفس پشتوانه موفقیت

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
به اعتقاد من پیشرفت جامعه از عزت نفس تک تک افراد آن جامعه نشئت میگیرد. اگر دنبال موفقیت و پیشرفت هستید مطمئن باشید یک گام کوچک در یک مسیر درست میتواند زندگی شما را متحول کند. همکار ارزشمندم دکتر سمانه سنجری در کتاب عزت نفس پشتوانه موفقیت نکاتی ارزشمند را بیان کرده اند. پیشنهادم این است که خواندن این کتاب را هرچه سریع تر شروع کنید.
پس از سال ها مطالعه و تقلا در موضوعات مرتبط با روان شناسی و موفقیت؛ اکنون با قاطعیت به این نتیجه رسیده ام که بدون شناخت و تقویت عزت نفس هر نوع اقدامی محکوم به شکست است.
خانم دکتر سمانه سنجری با هوشمندی مثل زدنی و نگاه مهربان و انسانی خود، عزت نفس پشتوانه موفقیت را به کتابی در زمینه عزت نفس تبدیل کرده است که با افتخار آن را به همه افرادی که دغدغه رشد و پیشرفت دارند پیشنهاد میکنم.
آیا شده است که احساس کنید روحتان تشنه است و راه سیراب کردنش را نمی دانید؟ حتما کتاب خواندن را امتحان کنید آیا شده است هرکاری در زندگی کرده باشید تا حال درونی تان بهتر شود و چندان موفق نشده بشید؟ از عزت نفس بخوانید و خود را متعهد به اجرای روزانه تمریناتش کنید. این دو راهکار (که از اساتیدم آموختم و از ایشان سپاسگزارم) برای من عمل کرد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی