خریدشناسی

(2)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
146

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خریدشناسی

انتشارات مبلغان منتشر کرد:

در جهان بیش از پیش در حال تغییر و پیشرفت کنونی، ما همگی مصرف کننده‌ایم و خرید کردن به بخش عظیمی از زندگی روزمره‌ی ما مبدل شده است. به همین علت هر روز همه‌ی ما با دهها یا صدها پیام از طرف بازاریابها و انواع و اقسام آگهی‌ها بمباران می‌شویم. دانشمندان اکنون به دنبال پاسخ به این سوال هستند که با وجود این همه تبلیغات یکسان، چرا ما برخی از برندها را می‌خریم و دیگر برندها را نمی‌خریم؟ چه عاملی در انتخاب‌های ما دخیل هستند؟ آنان پا را از تحقیقات سنتی فراتر گذاشته و به مصاحبه با مغزهای مصرف کننده‌ها روی آورده‌اند_ از طریق اسکن مغز با دستگاه فوق پیشرفته‌ی اف ام آر آی. این روش به آنان ثابت کرد که آنچه در واداشتن ما به خرید کالا یا نخریدن آنها موثر است، در مغزها و اعصاب آینه‌ای ما نهفته است.
علم بازاریابی عصبی، ابزاری است که کمک می‌کند تا آنچه را که به عنوان مصرف‌کننده در هنگام خرید به آنها می‌اندیشیم، رمزگشایی کنیم.
فصل‌های این کتاب به طور مفصل وارد حوزه‌ی بازاریابی عصبی می‌شوند و مرحله به مرحله به مطالعه‌ی این علم و عوامل موثر در آن یعنی جای‌گذاری محصول، اعصاب آینه‌ای، پیام‌گذاری زیرحسی، تاثیر آیین و خرافه بر چرایی خریدمان، تاثیر دین بر برندها، قدرت نشانگرهای تنی، تجارب حسی‌مان، پیشگویی آینده با استفاده از بازاریابی عصبی و جاذبه‌ی جنسی در تبلیغات می‌پردازد.


فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی