برای یک روز دیگر (گیسا)

(3)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
137

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب برای یک روز دیگر

انتشارات گیسا منتشر کرد :
میچ آلبوم خوانندگان را حسابی شیفته‌ی کتاب‌هایش کرده است، پرفروش‌ترین کتاب‌های سراسر دنیا مثل: در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند و سه‌شنبه‌ها با موری، و حالا او با کتاب پرفروش دیگری برگشته ، برای یک روز دیگر، رمانی زیبا و تسخیر کننده درباره‌ی خانواده‌ای که دوست داریم و فرصت هایی که از دست می‌دهیم.
برای یک روز دیگر داستان مادر و پسر و رابطه‌ی همیشه ماندگاری است که نه تنها یک عمر، بلکه فراتر از آن نیز دوام می‌یابد . کتاب این سوال را مطرح می‌کند: اگر می‌توانستید یک روز دیگر را با محبوب از دست‌رفته‌تان بگذرانی، چه‌کار می‌کردید؟
پدر((چارلی کوچولو)) به او می‌گوید: (( تو باید یا پسر مامان باشی یا پسر بابا. او ((بابا)) را انتخاب می‌کند، و می‌پرستد و می‌پرستد تا روزی که . بالاخره پدرش ناپدید می‌شود و بعد چارلی یازده ساله باید ((پسر مامان)) بشود که مطابق با ااصول خودش شجاعانه چارلی را تربیت می‌کند. سال‎‌ها بعد چارلی تبدیل می‌شود به مردی پریشان احوال و درب و داغان .الکل و حسرت زندگی‌اش را از هم می‌پاشد. او به خانه‌ی قدیمی‌شان برمی‌گردد،فقط برای کشفی بسیار شگفت‌انگیز.مادرش که هشت سال قبل محروم شده هنوز در آن خانه زندگی می‌کند و به چارلی خوش‌آمد می‌گوید و در ادامه شاهد روزی ((معمولی)) هستیم که اکثرمان شدیدا اشتیاقش را داریم، فرصتی برای جبران و تصحیح اشتباهات‌مان در رابطه با یکی از والدین مرحوم خود،برای شرح و توضیح رازهای خانوادگی، و طلب بخشش...
فروشگاه اینترنتی30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی