کی ز مردن کم شدم

(10)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
1591

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
4

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کی ز مردن کم شدم

انتشارات پندارتابان منتشر کرد:
... کی زمردن کم شدم
آنیتا مورجانی در این کتاب الهام بخش توضیح می دهد که بعد از نزدیک به چهارسال مبارزه ی بی امان، چگونه جسمش بالاخره مغلوب بیماری سرطان شد و اعضای بدنش از کار افتادند و در نهایت به حالت کما فرو رفت. او در آن دوران به تجربه ی حیرت انگیزی دست یافت که زندگی دوباره اش را بالکل دگرگون کرد. هنگامی که در کما به قلمروی دیگر سفر کرد، دریافت که جوهر ذاتی ما از عشق خالص ساخته شده و واقعیت ما فراتر از جسم بیولوژیکی، و بی نهایت عظیم تر از آن است.
آنیتا می گوید: (درک این واقعیت که جوهر ذاتی ما از عشق است، مهم ترین درسی بود که از این تجربه آموختم، چون به من توانایی بخشید تا از تمام ترس هایم آزاد شوم و این کلیدی بود که زندگی ام را نجات داد.)
این کتاب داستان یک عشق بزرگ و بی قید و شرط است که به شما برداشت تازه ای می دهد از اینکه، حقیقت شما چیست؟ چرا اینجا هستید؟ و چگونه می توانید بر ترس های مختلف خود فائق شوید. آنیتا در این کتاب باخلوصی غیر معمول دربار ی سرطانش صحبت می کند. رسالت زندگی او در شرح تجربه ای که در این کتاب جزئیات آن را مطالعه خواهید کرد، منعکس شده است... و من هم خود را در انتقال این پیام به سراسر جهان متعهد می دانم.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی