زندگی عجیب ایوان اوسوکین

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
170

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زندگی عجیب ایوان اوسوکین

انتشارات علم منتشر کرد:
صحنه‌ای از ایستگاه راه‌آهن کورسک مسکو داریم. یک روز آفتابی در آوریل 1902 است. گروهی از دوستان که برای دیدن زینایدا کورتیتسکی و مادرش از کریمه آمده بودند روی سکوی قطار مقابل واگن‌های درجه یک ایستاده‌اند. ایوان اسوکین بیست و شش ساله نیز در میان آن‌ها است.
اوسوکین با این‌که سعی می‌کند نشان ندهد، اما عصبی است. زینایدا با برادرش میشل که دوست اوسوکین و یک افسر جوان در اونیفورم هنگ گرنادیر مسکو است و دو دختر صحبت می‌کند. بعد به طرف اوسوکین برگشته و با او به کناری می‌روند.
او می‌گوید: «خیلی دلم برات تنگ میشه. واقعا خیلی بده که نمی‌تونی با ما بیایی. هر چند به نظرم می‌رسه که خودت دوست نداری بیایی وگرنه می‌آمدی. ماندن تو اینجا همه حرف‌هایی رو که تا به حال با هم زدیم مضحک و بیهوده می‌کنه. اما دیگه از بحث کردن با تو خسته شدم. باید خودت بخوای که بیایی.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیرسعید صادقی کمجانی
    • پاسخ به نظر

    کتاب بی‌نظیر 👌🏻 هر چقدر در مورد این خوبی کتاب بگم کم گفتم. بقدری عمیق به مسئله‌ی حسرت خوردن گذشته پرداخته که توصیه می‌کنم حتماً مطالعه‌اش کنید. این کتاب می‌تونه برای تمام افرادی که با گذشته‌شون مشکل دارن و احساس می‌کنن کارهایی رو می‌تونستن انجام بدن که ندادن فوق‌العاده است. نویسنده در قالب داستانی جذاب ما رو آگاه می‌کنه که چرا نباید حسرت گذشته رو بخوریم

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی