30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
عمومی
گزارش وضعیت کار در جهان 2014 همگام با توسعه

گزارش وضعیت کار در جهان 2014 همگام با توسعه

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
13

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب گزارش وضعیت کار در جهان 2014 همگام با توسعه

انتشارات فارابی منتشر کرد:
گزارش وضعیت کار در جهان 2014
همگام با توسعه
آزادی تجارت و سرمایه گذاری در زیرساخت ها و تحصیل، مدت ها است که به عنوان محرک های کلیدی توسعه اقتصادی بشمار می آیند. هر چند این رویکرد در الگوهای رشد اقتصادی آسیب پذیر، با شکست مواجه شده است که معمولا در بسیاری از کشورهای در حال توسعه و افزایش بیکاری جوانان بویژه فارغ التحصیلان و گسترش نابرابری درآمد نیز مشاهده می شود.
این گزارش بر اساس شواهد جدید که شامل بررسی های دقیق خط مشی تجارت و نوآوری های سیاسی در بیش از 140 کشور در حال توسعه جمع آوری شده است. این گزارش استراتژی هایی را که به منظور ارتقاء فرصت های کار شایسته به سمت نتایج توسعه پایدار سوق دارند مورد بررسی قرار می دهد. برخی از کشورهایی که رشد اقتصادی خود را بدون افزایش مشاغل با کیفیت بهبود می بخشند درصدد ایجاد یک عملکرد اقتصادی سالم و پایدار هستند. در عوض، رشد اقتصادی پایدار بطور کلی در راستای تقویت نتایج کار شایسته می باشد.
این گزارش عبارت هایی از جمله، چه کارهایی باعث ارتقاء بیشتر و بهتر مشاغل می شود و اینکه در نهایت منجر به توسعه می شود را در نظر گرفته است.
این گزارش مباحث ذیل را مورد توجه قرار داده است:
• کار شایسته چگونه با اقتصاد و سرمایه گذاری و سیاست هایی که هدف آنها دستیابی به اقتصاد و توسعه انسانی مورد نیاز است؛ در تعامل است؟
• چه مواردی موجب موفقیت سیاست های اشتغال و حمایت اجتماعی در کشورهای در حال توسعه می شود؟
• تا چه حد دستاوردهای حاصل از توسعه می تواند بصورت عادلانه به اشتراک گذاشته شود در حالیکه شرکت های پویا را حمایت می کند؟ و همچنین نقش استانداردهای کار در این راستا چه می باشد؟
• مهاجرت چگونه می تواند به عنوان یک عامل توسعه مثبت تغییر پیدا کند؟ توسعه مشاغل به مذاکرات برنامه توسعه پس از سال 2015 کمک می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی