مینی بوک (36)(ثروتمندترین مرد بابل)

(0)

450,000ریال

360,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
152

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مینی بوک

انتشارات مات منتشر کرد:
به توصیه و تایید افراد موفق و ثروتمند و راهنمایانی که برای موفقیت مالی افراد معمولی برنامه ریزی می کنند؛ مسیر کامیابی و موفقیت مالی نیازمند یک روش منسجم و عملی است تا افراد بتوانند با رعایت آن، در مسیر ثروتمندتر شدن قدم بردارند. جورج سیموئل کلاسون روانشناس اهل آمریکا؛ آموزه های پربازده و ماندگار مردمان ثروتمند در طول تاریخ را در کتاب ثروتمندترین مرد بابل گردآوری کرده است. آموزه هایی که می توانند همچون یک نقشۀ گنج عمل کنند و خوانندگان کتاب به سمت دست یابی به اهداف و موفقیت های مالی هدایت کنند.
کتاب ثروتمندترین مرد بابل دربارۀ شهر قدیمی بابل است که در روزگار قدیم ثروتمندترین شهر جهان بود و شهرت و آوازۀ ثروت آن در سراسر دنیا می پیچید. جورج سیموئل کلاسون حکایت های کاربردی و ماندگاری را که محدود زمان قدیم نیست در کتاب ثروتمندترین مرد بابل بیان می کند تا خواننده با استفاده از تکنیک های ذکر شده به پیشرفت مالی دست یابد.
كتاب ثروتمندترین مرد بابل با راه‌كارهای ساده و عملی به افرادی كه در پس‌انداز كردن، كسب و كار و قرض‌هایشان مشكل دارند، كمك می‌كند. در واقع كتاب یك برنامه مدون و قابل اجرا است كه هر فرد با هر سطح درآمد می‌تواند از آموزه‌های آن استفاده كند و به موفقیت اقتصادی كه آرزویش را دارد، برسد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی