30بوک
کتاب عمومی
ادبیات
رمان خارجی
تو می توانی روی آب راه بروی قایق را بردار

تو می توانی روی آب راه بروی قایق را بردار

(0)

550,000ریال

440,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
118

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تو می توانی روی آب راه بروی قایق را بردار

انتشارات نصیرا منتشر کرد:
یادداشتی درباره ی نویسنده
جان هری چاران نویسنده ای توانمند، سخنران انگیزشی محبوب و تاجری بسیار موفق می باشد که در زمینه های متعدد جوایز زیادی به او اعطا شده است. کتاب های او در سراسر دنیا پرفروش بوده و به زبان های مختلفی نیز ترجمه و چاپ شده اند.
او در گایانا - آمریکای جنوبی به دنیا آمد، جایی که به عبارتی میراث هندوستان به شمار می رود و سپس شهروند ایالت متحده آمریکا شد. بنابراین می توان گفت که او با پیشینه ی شرقی خود و تجربیات زندگی در غرب، توانسته ترکیبی منحصر به فرد از فرهنگ شرق و غرب را در هم بیامیزد.
کتاب «تو می توانی روی آب راه بروی، قایق را بردار» اولین بار در سال 1988 چاپ شد. همانند دیگر کتاب های معروف چاران، این رمان نیز برگرفته از زندگی شخصی خود اوست که به زیبایی از ناکامی های زندگی خود داستانی الهام بخش ساخته است. این نویسنده با مهارتی بی نظیر توانسته فلسفه و جهان بینی وسیع خود را به سادگی هر چه تمام تر و در قالب روزمرگی ها بیان کند.
«تو خیلی بیشتر از این جسم هستی. تو و همه ی انسان های دیگر بعد الهی بسیار ارزشمندی دارید که شما را فراتر از یک انسان می سازد. همه ی شما در تصویر خالق ابدی و قدرت عظیم او به وجود آمده اید.»
جان هری چاران
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی