30بوک
کتاب عمومی
کامپیوتر و تکنولوژی
آموزشی
طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی عمران با comsol

طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی عمران با comsol (با سی دی)

(0)
نویسنده:

2,500,000ریال

2,250,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
47

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طراحی و شبیه سازی پروژه های مهندسی عمران با comsol

انتشارات دانشگاهی کیان منتشر کرد:
COMSOL Multiphysics با توانایی مدل سازی و تحلیل مسائل حاکم در شاخه های مختلف علوم همانند مسائل رشته های مهندسی برق، مکانیک، شیمی، اپتیک، عمران، سیالات، فناوری نانو و نیز مسائل رشته های علوم پایه همانند فیزیک، شیمی و ریاضی، دارای ویژگی منحصر به فردی است که عملکرد آن را با نرم افزارهای رایج مشابه متمایز می سازد. قابلیت مدل سازی ساختارهای پیچیده که نیازمند شبیه سازی همزمان ویژگی های مکانیکی، الکتریکی، نوری و... یک مساله است، این نرم افزار را به محیطی چندفیزیکی تبدیل کرده است. با این قابلیت، COMSOL محیطی قدرتمند برای علوم بین رشته ای که با کمبود نرم افزارهای مناسب مدل سازی روبه رو هستند، مهیا می سازد.
تحلیل های حوزه زمان، فرکانس و ایستا، به همره تحلیل های ویژه ی مقدار و ویژه ی فرکانس برای ماژول های از پیش در نظر گرفته شده برای کاربران همانند ماژول های مسائل الکتریکی، آکوستیک، شیمی، الکتروشیمی، انتشار سیالات، انتقال حرارت، اپتیک، پلاسما، امواج الکترومغناطیسی، ساختارهای مکانیکی، نیمه هادی ها، ریاضیات و نیز سایر کاربردهای قابل تعریف از طرف کاربر در ساختارهایی یک، دو و یا سه بعدی اساس مدل سازی این نرم افزار را تشکیل می دهد.
رابط گرافیکی این نرم افزار اجازه ی ارتباط آسان و سریع کاربر با فیزیک مساله را فراهم می سازد و قابلیت ارتباط آن با نرم افزارهای قدرتمند CAD و نیز MATLAB، قدرت ترسیم ساختارهای پیچیده، کدنویسی و پردازش های مختلف را ارائه می دهد.
در این کتاب سعی شده است تا خواننده ضمن آشنایی با مبانی عملکرد و تحلیل این نرم افزار و نیز ماژول های آن، با استفاده از مثال های متنوع ارائه شده در فصل پایان، نحوه ی تعریف و تحلیل مساله، چگونگی ارتباط با MATLAB و نرم افزار های CAD را به خوبی فرا بگیرد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی