30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
ذهن و روح
زیرک باش و فکرت را به کار بینداز

زیرک باش و فکرت را به کار بینداز

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
62

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زیرک باش و فکرت را به کار بینداز

انتشارات کلک زرین منتشر کرد:
ویلیام جیمز، استاد دانشگاه هاروارد این گونه می نویسد: «عظیم ترین تحول نسل من کشف این حقیقت است که انسان می تواند با تغییر نگرش های درونی خود، جهان پیرامون خود را تغییر دهد.»
شما انسانی فوق العاده اید و ذهنی خارق العاده دارید. مغز شما دارای 100 میلیون سلول عصبی است و هر سلول از طریق گره های عصبی و نورون ها به بیست هزار سلول دیگر متصل است؛ بنابراین تعداد افکاری که در ذهن شما ایجاد می شود، یکصد میلیون به توان هزار است.
هم اکنون با استفاده از توان ذهنی خود قادرید هر هدفی را برای خود تعیین کرده و به هر آنچه در زندگی آرزو دارید دست پیدا کنید. با به کارگیری دقیق و صحیح توان ذهنی خود (توانایی فکر کردن، تصمیم گیری و خلاقیت) می توانید هر مسئله ای را حل کنید، هر مانعی را از پیش روی خود بردارید و به هر هدفی که در زندگی برای خود مقرر کرده اید دست یابید.
ابررایانه ی ذهن شما آن چنان قدرتمند است که اگر صد بار دیگر به دنیا آمده و زندگی کنید نمی توانید به طور کامل استعدادها و توانایی های خود را بروز دهید. در این کتاب راه های آسان، عملی و اثبات شده ای را برای بهره برداری هرچه بیشتر از استعدادها و توانایی های طبیعی ذهن به شما معرفی می کنیم. لازم نیست بیشتر از آنچه هستید و یا فردی متفاوت باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که از تمامی توانایی های خود بهره بگیرید و هر چه بیشتر از توانایی های ذهنی خود پرده بردارید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی