30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
خودشناسی، خودسازی
رهایی از خاطرات بد دوران کودکی

رهایی از خاطرات بد دوران کودکی

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
466

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب رهایی از خاطرات بد دوران کودکی

انتشارات فلسفه منتشر کرد:
دوران کودکی، با تمام شور و نشاطی که دارد مرحله ای بسیار حساس در زندگی آدمی است که هرگونه تجربه ی مثبت یا منفی ای در آن، می تواند تأثیرات عمیقی را در بزرگسالی به همراه آورد. گلن آر. شیرالدی در این کتاب تأثیر تجربیات منفی دوران کودکی را در سنین بزرگسالی مورد بررسی قرار داده و نتایج آن را برای مخاطب تشریح می کند.
کتاب حاضر نشان می دهد که تبعات ناشی از روابط ناگوار و سوء رفتارهای دوران کودکی در دو بافت خانواده، مدرسه و حتی پیرامون روابط خشونت آمیز بین والدین، از دوران کودکی عبور کرده و تأثیرات نامطلوب خود را در سالیان آتی و در دوران بزرگسالی حفظ می کند.
گلن آر. شیرالدی در این اثر پیشنهاد می دهد که در برنامه های آموزشی برای ارتقای سواد سلامت روان بزرگسالان، مفهوم تجربه های ناگوار کودکی و خاطرات بد دوران کودکی تا پایان سن سه سالگی مورد بررسی و واکاوی دقیق قرار گیرد تا مشکلات و آسیب های ناشی از دوران کودکی و خاطرات بد دوران کودکی که در بزرگسالی احیا می شوند، کشف و رفع گردند و برای این کار راهکارها و برنامه هایی را ارائه می دهد که خود مخاطب کتاب با استفاده از آنها بتواند نقاط تاریک حافظه ی خود در دوران خردسالی را کشف کند و آن دسته از خاطرات بد ناخودآگاهش که اکنون در بزرگسالی برایش آسیب زا هستند بهبود ببخشد تا کسالت ها و روان رنجوری های دوران بزرگسالی و امروز خود را به حداقل ممکن تقلیل دهد. به همین علت، اثر حاضر نوعی کاوش و واکاوی حافظه و خاطرات کودکی تا سن سه سالگی برای همگان است که می تواند در بهبودی و بازگرداندن شادی و شادمانی دوران کودکی در بزرگسالی مفید و مؤثر واقع شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی