بیندیشید و ثروتمند شوید

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
41

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

انتشارات کلک زرین منتشر کرد:
کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید یک کتاب فوق العاده عالی و تأثیرگذار است که تاکنون نظیر آن نوشته نشده است.
این کتاب حاصل سال ها تلاش ناپلئون هیل است. او طی 20 سال با 500 نفر از افراد ثروتمند و موفق دوران خود گفت وگو و مصاحبه انجام داد که حاصل آن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید است.
پیشنهاد نوشتن این کتاب از سوی اندرو کارنیگی بود که یکی از ثروتمندترین افراد تاریخ جهان است..
ناپلئون هیل: «در این کتاب به معرفی رازی می پردازیم که توسط هزاران نفر از اقشار مختلف مردم به صورت عملی آزموده شده است. این نظر آقای کارنیگی بود که این فرمول سحرآمیز که به طور شگفت انگیزی باعث ثروتمند شدن او شده بود، باید در دسترس افرادی قرار بگیرد که زمان : کافی برای تحقیق در مورد شیوه های کسب ثروت ندارند و امیدوار بود که من با استفاده از تجربیات افراد مختلف در هر شغل و پیشه ای، درستی این فرمول را آزموده و به دیگران هم نشان دهم.»
هر کس که خواهان پیروزی است باید کشتی ها و پل های پشت سرش را در آتش بسوزاند و راه های عقب نشینی را بر خود ببندد. این گونه است که می توان ذهن را در شرایط اشتیاق سوزان برای پیروزی قرار داد و این شرط لازمه موفقیت است. خواستن فقط به ثروت نمی انجامد، اما مشتاق ثروت بودن، با ذهنیتی وسواس گونه و آنگاه برنامه ریزی دقیق و تدارک راه های - رسیدن به هدف و در کنار همه این ها مداومت در پایداری در برابر شداید و مشکلات اسباب غنا می گردد. .
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی