پدر پولدار پدر بی پول

(0)
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
46

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پدر پولدار پدر بی پول

انتشارات پر منتشر کرد:
به ادعای رابرت کیوساکی در کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، افراد ثروتمند به شیوه‌ای متفاوت به کودکان‌شان آموزش می‌دهند. آن‌ها در خانه و سر میز شام این کار را انجام می‌دهند. شما به ایده‌های جدیدی نیاز دارید تا کاری کنید، پول‌ برای شما کار کند.
آن‌ که گذشته را در اختیار دارد، آینده را نیز در اختیار خواهد داشت. آن‌ که حال را در اختیار دارد گذشته را هم در اختیار دارد.
با ترغیب کودکان به داشتن زندگی کارمندی، آن‌ها را وادار می‌کنیم سهمی ناعادلانه‌ را از مالیات‌ها در طول زندگی‌شان بپردازند؛ در حالی‌ که در نهایت مستمری بازنشستگی کم و ناچیزی عایدشان می‌شود. این امر کاملاً درست است که مالیات‌ها بزرگ‌ترین هزینه افراد به شمار می‌روند. در واقع، اکثر خانواده‌ها از ژانویه تا اواسط ماه می‌ کار می‌کنند تا فقط مالیات‌های دولت را بپردازند.
ایده‌های موجود در کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad Poor Dad) برای بسیاری از والدین کنونی، تند و افراطی به نظر می‌رسند. برخی از والدین حتی زمان کافی برای بردن فرزندان‌شان به مدرسه را ندارند، امّا چون ما در زمانی قرار گرفته‌ایم که همه چیز در حال تغییر است، به عنوان والدین باید پذیرای ایده‌های جدید و بی‌باکانه باشیم.
شاید ایده‌های کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، آن چیزی نباشد که شما بخواهید با فرزندان‌تان در میان بگذارید و به جست‌وجوی خود ادامه دهید. صرف این‌ که به کودکان‌تان بگویید نمرات عالی بگیرند و شغلی خوب پیدا کنند، ایده‌ای قدیمی است. ما باید توصیه‌های تخصصی‌تر به فرزندان‌مان داشته باشیم. ما به ایده‌های جدید و آموزش‌های متفاوت نیاز داریم. شاید ایده خوبی باشد که به فرزندان‌مان بگوییم در عین اینکه کارمندی خوب هستند، برای شرکت خود نیز می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند.
رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) امیدوار است توسط کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول، همه را نسبت به این موضوع آگاه کند که آن‌ها نیز می‌توانند به رفاه و خوشبختی برسند؛ اگر فقط آن ‌را انتخاب کنند. اگر در حال حاضر باغبان، سرایدار و یا حتی بیکار هستید، با مطالعه‌ کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول می‌توانید در زمینه استقلال مالی به مهارتی قابل توجه برسید و آن ‌را به کسانی که دوست دارید آموزش دهید. به یاد داشته باشید هوش مالی فرآیندی ذهنی است که از طریق آن، مسائل مالی‌مان را حل می‌کنیم.
امروزه ما با تغییرات جهانی و تکنولوژیکی بزرگ‌تری نسبت به پیش مواجه می‌شویم. هیچ‌کس جام جهان‌نما ندارد، امّا آنچه قطعی است این است که تغییرات پیش‌ رو، فراتر از تصورات و واقعیّت‌های زندگی ما هستند. کسی از آینده خبر ندارد، امّا هر اتفاقی که بیفتد، ما دو انتخاب بنیادین پیش‌ روی خود داریم: ایمن و با اطمینان قدم بردارید و یا با آماده‌سازی، آموزش ‌دیدن و فعال کردن نبوغ مالی خود و کودکان‌تان، هوشیارانه اقدام کنید.
کیوساکی دوران کودکی جالبی داشته و از تجربه دو پدر بهرمند شده است! یکی پدر واقعی او که فردی تحصیل کرده با شغل دولتی و عالی بود اما زندگی متوسطی داشت و رابرت در کتاب‌هایش او را پدر فقیر معرفی می‌کند و دیگری پدر دوست صمیمی‌اش بود که فردی بدون تحصیلات دانشگاهی بود اما توانسته بود یک میلیونر خود ساخته شود و رابرت نام او را پدر پولدار گذاشته بود.
پدر پولدار پدر فقیر که اولین اثر رابرت کیوساکی است، به نظرهای این دو پدر و دوران کودکی‌اش می‌پردازد. او در ادامه سری کتاب‌هایش به صورت تخصصی به بیان نظرهای پدر پولدار و ارائه راهکارهای هوشمندانه و ملموس برای رسیدن به ثروت می‌پردازد. وی علاوه بر نویسندگی یکی از ثروتمندترین افراد امریکا و فعال در حوزه سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید را نیز بخوانید.



...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی