عشق ویرانگر

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
422

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عشق ویرانگر

انتشارات کتیبه پارسی منتشر کرد:
دکتر دبلیو .براد جانسون ، یک استاد انجمن روانشناسی در آکادمی نیروی دریایی ایالات متحده و یک انجمن دانشگاهی در دانشکده بازرگانی و آموزش در دانشگاه جان هاپکینز .یک روانشناس بالینی . او عضو انجمن روانشناسی آمریکا و مؤلف كتب متعدد است. شامل هفت کتاب در حیطه بهداشت روانی و مشاوره .
دکترکلی موری ، یک استاد یار است و ریاست آموزش پزشکی پی اچ دی در کالج لویولا در بالتیمور را به عهده دارد. او همچنین یک روانشناس بالینی است که در یکی از شهرهای آمریکا طبابت خصوصی دارد. و مشغول کار و نوشتن در حیطه بیماری های شخصیتی، روابط و داغ های عشقی است.
آیا شما جذب یک شخصیت جدید شده اید ؟
شما داستان را می دانید : با یک فرد جدید ملاقات می کنید . باهوش، افسونگر، دوست داشتنی - شما عاشق می شوید. سپس متوجه رفتارهای
غیر عادی می شوید . بعد از مدتی مشکلات شخصیتی جدی شروع می
شود. ..کتاب عشق ویرانگر به شما کمک می کند دید روشنی از چنین فاجعه ی بالقوه ای به دست آورید - یا در صورتی که فعلا در چنین رابطه ای هستید، به بهترین شکل رفتار کنید. شما راهکارهایی را برای تشخیص و اجتناب از شخصیت های مشکل دار ، انتخاب درست و یافتن یک شریک زندگی سالم به دست می آورید.
توصیه ای مفید برای مقاومت در برابر افسونگری هایی که ریشه روانی دارد - .....جامع ، منسجم ، روان .... برای هرکسی که به هر دلیلی باعث شده رابطه اش به شکست منتهی شود، توصیه می شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی