مسئله مرگ و زندگی

(0)
نویسنده:

1,250,000ریال

1,125,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
120

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مسئله مرگ و زندگی

انتشارات جامی منتشر کرد:
همه ما درگذر عمر برآنیم تا حال خوش تری برای خود رقم بزنیم. هر روز را به این امید شب می کنیم تا بلکه فردا برایمان روز بهتری باشد و چه بسا دلمان می خواهد جاودانه باشیم و تا ابد حالمان خوش بماند. اینجاست که یادآوری فناپذیری، ترمز حال خوشمان را می کشد و از اینکه باید روزی با همه دلبستگی هایمان خداحافظی کنیم پر از اندوه می شویم؛ در این میان مرگ اجتناب ناپذیر عزیزانمان، به خصوص اگر سال های زیادی را کنارشان سپری کرده باشیم می تواند بدترین تجربه باشد و دکتر یالوم چه شجاعانه تمام این لحظات سخت را بدون اغراق به تحریر درآورده است. از آغاز بیماری همسرش تا مراقبت های روحی و جسمی و در نهایت وداع!
مترجم: این کتاب آنقدر مرا مجذوب کرد که لحظه به لحظه درگیر احساسات پشت نوشته هایش شدم، آنقدر که طاقت نیاوردم و برای ایشان در ایمیلی از حال و هوایم نوشتم و در نهایت خواستم اگر پیامی برای خوانندگان ایرانی خود دارند از این راه به گوش آنها برسانم. پاسخ ایشان چنین بود:
با سلام و بهترین آرزوها خدمت خوانندگان ایرانی ام، امیدوارم کتاب هایم به خوانندگان و پزشکان کمک کند تا به بیمارانشان عشق و آرامش ببخشند؛ و در همه جهان صلح و دوستی برقرار شود، به خصوص میان کشورهای ما تا بتوانیم از تلفیق هنر و ادبیات هر دو لذت بیشتری ببریم.
با بهترین آرزوها،
اروین یالوم
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی