خدمت کار

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
579

علاقه مندان به این کتاب
11

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خدمت کار

انتشارات آموت منتشر کرد:
سال 1962 است. ایبیلین کلارک خدمتکاری سیاهپوست است که در شهر جکسون در می‌سی‌سی‌پی زندگی می‌کند. ایبیلین همیشه در سکوت فرمان می‌برد و به تازگی نمی‌تواند عصبانیت و دلخوری خودش را پنهان کند. دوستش مینی جکسون آدم دهن‌لقی است اما حالا اسراری از اربابش می‌داند که زبانش را بند آورده‌ است. از سوی دیگر، اسکیتر فیلن که شهره‌ی خاص‌وعام است، به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. اسکیتر رویاهای زیادی در سر دارد اما چون مجرد است کسی او را آدم حساب نمی‌کند.
این سه زن که ظاهرا به دنیاهای کاملا متفاوتی تعلق دارند، با یکدیگر همراه می‌شوند و کتابی جنجالی می‌نویسند که درباره‌ی خدمتکاری سیاهپوست در جنوب آمریکاست. این کتاب می‌تواند سرنوشت آن‌ها و زندگی در یک شهر کوچک را برای همیشه دگرگون کند...

تحسین‌ها:
▪️دو شخصیت اصلی که هر دو خدمتکار هستند... با وجود این زیبایی ملموس و صمیمانه‌شان کاملا به‌چشم می‌آیند و نویسنده با این دو شخصیت رمانی بسیار موفق خلق می‌کند.
(نیویورک‌تایمز)

▪️ این کتاب می‌تواند یکی از مهم‌ترین آثار داستانی بعد از رمان «کشتن مرغ مقلد» باشد.
(رادیو دولتی آمریکا)

▪️ کتابی که اعضای همه‌ی باشگاه‌های کتاب باید آن را انتخاب کنند و بخوانند
(هافینگتون‌پست)

▪️ این کتاب هیجان‌انگیز مسایل اخلاقی موردنظر خود را بار دیگر در کانون توجه قرار می‌دهد. استاکت درباره‌ی بیداری اجتماعی، داستانی خلق می‌کند که از هر دو سوی شکاف نژادی در آمریکا مورد توجه قرار گرفته است.
(واشنگتن‌پست)
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی