روانشناسی بازار

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
123

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روانشناسی بازار

انتشارات بورس منتشر کرد:
همه ما کسانی را می شناسیم که هر روز سرکار می روند ، برای کسب پول بیشتر تلاش کار می کنند، پول بیشتری کسبب می کنند اما نمی توانند ثروتمندتر شوند. بد تر آنکه بسیاری از ما کسانی را می شناسیم که در نتیجه سرمایه گذاری پول خود در بازار بورس، طلا و املاک دارایی خود را از دست داده اند. در نقطه مقابل این گروه ، فقط اندکی از فعالان بازارقادر به تحقق بخشیدن به رویاهای خود می شوند.
همه ما در فرآیند زندگی و سفر بلند مدت انباشت ثروت ، دشمن بسیار خطرناک ، موذی و سرسختی داریم به اسم بازار که با استفاده از سلاحی پنهان به نام جنگ روانی حساب شده از هر فرصتی استفاده میکند . از جمله سوء استفاده از ضعف عاطفی ما، نترسیدن در زمانی که ممکن است بدترین اشتباه را مرتکب شویم؛ پشیمان شدن درست در زمانی که بهترین شرایط کسب سود برای ما فراهم است ؛ طمع کردن برای یک فرصت به ظاهر طلایی و......
به همین دلیل نویسنده دلیل اصلی خود را از گردآوری و نگارش این کتاب ، تنظیم مجدد قواعد بازی ، و آموزش شما برای پیروزی در جنگ روانی بازار مطرح میکند و تمامی آن با به رسمیت شناختن این فرضیه اساسی شروع می شود: به نظر می رسد که تجلی موفقیت در کسب و کار یا سرمایه گذاری بستگی به بازار دارد در حالی که حقیقت چنین نیست و تجلی موفقیت در کسب و کار یا سرمایه گذاری بستگی به شما دارد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی