خانه به خانه (خشتی)

(0)
نویسنده:

250,000ریال

200,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
31

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خانه به خانه

انتشارات دانش آفرین منتشر کرد:
یک درخت می تواند شروع یک جنگل باشد؛ یک لبخند می تواند آغازگر یک دوستی باشد؛ یک شمع : می تواند پایان تاریکی باشد؛ یک واژه می تواند بیانگر هدف باشد؛ بیایید امروز آن و یک ، باشیم.
خداوند را سپاس می گوییم که به ما توانایی داده تا بتوانیم قدمی برای فرزندان این سرزمین برداریم : تا آنها هر چه بیشتر دنیا را بشناسند و با این شناخت به شناخت خالق دنیا برسند.
کتابی که هم اکنون در دست شماست مجموعه ای از فعالیت های آموزشی است که برای نوآموزان پیش : از دبستان تألیف گردیده که هدف های آموزش اعداد از 1 تا 10 و آموزش اشکال هندسی در قالب : رنگ آمیزی و کلاژ را دنبال می کند. کتاب خانه به خانه این توانایی را به نوآموزان می دهد که با توجه داشتن به نوع خانه ها و تعداد آنها و : با الگو گرفتن از نقاشی های آورده شده در کتاب، هم نقاشی ها را بیاموزند و هم قدرت تخیل و خلاقیت : و هوش فضایی و دقت آنها افزایش یابد، به علاوه با مفاهیم بالا و پایین، چپ و راست، ردیف و ستون، قبل و بعد، درک الگوی تکرار شونده، کلی نگری و جزئی نگری و ... آشنا می شوند.
تمرینات این کتاب به نحوی تنظیم گردیده که توانایی گرفتن مداد و کشیدن خطوط منظم را در نوآموزان بالا برده و آنان را برای مشق نوشتن های اول دبستان آماده می کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی