شبیه

(0)

650,000ریال

585,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
157

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شبیه

انتشارات شهید کاظمی منتشر کرد:
فائضه غفار حدادی نویسنده جوان و خوش ذوق انقلابی نهمین کتابش را در قالب یک رمان به نگارش در آورده است. کتاب شبیه در واقع ایده اش برگرفته از مظلومیت آخرین پیام اسلام حضرت محمد(ص) شکل گرفته اما نوع روایت در زمان حال اتفاق می افتد و مخاطب را در عصر ظهور و قبل از ظهور با خود همراه می‌کند.
وی در کارنامه نویسندگی‌اش پنج کتاب با موضوع دفاع مقدس، دو سفرنامه و یک روزنوشت درباره کرونا دارد؛ ولی این بار قالب رمان را در خدمت قوت قلم و توانایی‌اش در انتخاب سوژه‌های خوب درآورده است. رمانی که حول یک هسته جذاب و مستند شکل گرفته و پر و بال می‌یابد.
کتاب «شبیه» زندگی یک زوج دانشجوی ایرانی است که در شهر «نیس» فرانسه زندگی می‌کنند و دوست دارند فرزند زمانه خودشان باشند. اما به ناگاه اتفاقی مهیب رخ می‌دهد که نظر همه مردم شهر نسبت به آن‌ها تغییر می‌کند.
این کتاب خواننده‌اش را از خلیج فرشتگان نیس برمی دارد و با خودش به جا‌های مختلف می‌برد. به بیدای عربستان، به بستنی فروشی‌های تجریش، به بندرلاذقیه سوریه و حتی به آینده و عصر پس از ظهور!
سوژه بکر رمان و جسارت نویسنده در به تصویر کشیدن مکان‌ها و زمان‌های متفاوت و استفاده از شخصیت‌های فرعی عجیب مانند پیامبر و حاج قاسم از عواملی است که به نظر می‌رسد بتواند مخاطبان زیادی را با این کتاب همراه کند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی