روان شناسی سیاسی

(0)

2,300,000ریال

2,070,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
214

علاقه مندان به این کتاب
5

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب روان شناسی سیاسی

انتشارات بعثت منتشر کرد:
روان‌شناسی سیاسی از موضوعات جالب توجهی است که به درک شخصیت و رفتار سیاسی انسان‌ها چه در مقام شهروند و چه سیاست‌مدار می‌پردازد و فهم آن در نحوۀ تنظیم روابط میان شهروندان و سیاست‌مداران و نیز زمینه‌های بروز تصمیم‌های سیاسی اثر‌بخش است. روان‌شناسی سیاسی در صدد است به پرسش‌هایی ضروری‌ پاسخ دهد؛ از آن جمله این‌که چگونه انسان گرایش‌هاى سیاسى اولیه را مى‌آموزد؟ چگونه افکار او شکل مى‌پذیرد؟ چگونه افکار، رفتار و عمل سیاسی فرد، گروه و حاکمیت مى‌تواند تغییر کند؟ و … .
با گذشت 24 سال از چاپ اول کتاب «مقدمه‌ای بر روان‌شناسی سیاسی» و استقبال از این کتاب در محافل دانشگاهی، لازم بود تا محتوای کتاب مورد بازنگری قرار گیرد. «دکتر علی فتحی آشتیانی» با همکاری خانم «دکتر سوسن علیزاده‌فرد»‌ مطالب جدید و مطرح در این عرصه را به کتاب افزوده و مطالب موجود را با توجه به تغییرات این حوزه به‌روزرسانی و تعمیق بخشیدند.
حاصل زحمات ایشان، کتابی است قابل‌تأمل و خواندنی که ضمن کاربردی‌بودن برای دانشجویان رشته‌های روان‌شناسی، علوم سیاسی، روابط بین‌الملل و… برای خوانندگان علاقه‌مند نیز راهگشا است.
ناشر باور دارد که تلاش‌های علمی و تحقیقی در این زمینه باعث افزایش آگاهی و فهم سیاسی فردی و اجتماعی جامعه می‌گردد و می‌تواند به اصلاح تعاملات و روابط شهروند و سیاست‌مدار کمک کند و در نهایت با بهبود فرایندهای سیاسی، رفتار سیاسی بهینه را برای زیست بهتر جوامع محقق ‌سازد.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی