تاریخ زمان

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
250

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب تاریخ زمان

انتشارات پرسش منتشر کرد:
زمان چیست؟
اینکه در پاسخ به این پرسش که چرا جهان مسیحیت در آستانه هزاره دوم میلادی در تدارک برپایی جشن بزرگی بود؟
تاریخ زمان بهترین کاوش تاریخی درباره پایه های فرهنگ اروپا در طول 2000 سال گذشته است: نویسنده دریافت فلسفه و الهیات از مفهوم زمان را از آغاز عهد در یونان باستان تا عصر حاضر به زبان ساده شرح می‌دهد. از تمام زمان سنج هایی که در طول تاریخ کشف و اختراع شده است اطلاعات عمومی به ما ارائه می دهد. این نوشته از عهد ساعت‌های آفتابی تا عصر ساعت‌های اتمی را در بر می گیرد. به بررسی تاریخ زمان سنج ها و تقویم هایی که به امر پاپ‌های اعظم و سلاطین به منظور ابدی کردن و حاکمیت خود بر توده‌های مردم تدوین شده می‌پردازد.
اریکسن خواننده را دعوت می کند تابه ژرفشی مهیج درباره پدیده زمان در زندگی بشر نظر بیاندازد_ژرفشی در اینباره که آیا زمان تنها یک ابزار مفید است یا مستبد نیست که ما را بی رحمانه و اطاعت خود وا می دارد؟ اساسا چرا ما شتاب می‌کنیم. این سراسیمگی به خاطر چیست؟ تنگنای وقت و سنگینی زمان چیست که ما خود را اینگونه درباروهای آن یک زندانی احساس می‌کنیم؟
تاریخ زمان کتابی برای همه کسانی که می‌خواهند بیشتر درباره چگونگی دریافت بشر از سنجش، استفاده و سوءاستفاده از زمان در طول تاریخ بشر بدانند. این کتاب شرحی بر این موضوع که چگونه ادراک گوناگون ما از زمان بر دیگر عرصه های زندگی از جمله دین، سیاست، علوم، تکنولوژی، فلسفه و اقتصاد اثر گذاشته است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی