زادگاه افسانه های مرگ

(1)

2,000,000ریال

1,800,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
528

علاقه مندان به این کتاب
4

می‌خواهند کتاب را بخوانند
2

کسانی که پیشنهاد می کنند
2

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب زادگاه افسانه های مرگ

انتشارات موج منتشر کرد:

شاید این نامه آخرین چیزی باشد که در این خانه از من باقی می ماند. اگر این را می خوانی توصیه می کنم در اولین فرصت چمدانت را ببندی و بدون کنجکاوی اینجا را ترک کنی. من آدم خرافاتی نیستم، اما اکنون به تمام حرف هایی که در مورد مانرهورن می گویند ایمان آوردم. حکایت ها و افسانه های نامعتبرفراوانی درباره ی کوهستان ماترهورن وجود دارد. بیشتر آنها داستان ارواحی اند که شبها در کوهستان سرگردانند. گزارش هایی از صدای جیغ زنانی که سالهای قبل در جنگلزنده به گور شده بودند وجود دارد. رسانه های محلی در این سال ها بارها چنین صحنه ای را گزارش کرده اند و تقریبا تمام راهبه هایی که در پاکسازی کوهستان حضور داشتند، گفته اند که در جنگل سرمای غیرقابل توصیفی حس می کردند و برخی ادعا داشتند وقتی آنجا بودند، نجوای اسم شان را می شنیدند.
امروز یازده جوئن، ما گروهی از صخره نوردان در ارتفاع ششصد متری ماترهورن هستیم. در حالی خطوط تلفن و برق ها از کار افتاده اند و بیست و چهار ساعت از رانش کوه گذشته است. در ابتدا شش نفر بودیم. اما چهار نفر کشته شدند. حالا دو نفر باقی ماندیم و چهار جسم بی جان و خالی از خون. انگار قرار نیست فردا صبح هیچکس اینجا را ترک کند. بعد از این همه اتفاق مطمئنم که حداقل یکی از ما هرگز اینجا را ترک نخواهد کرد!

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • امیر سعیدی
    • پاسخ به نظر

    من این کتاب رو آنلاین خونده بودم و بسیار لذت بردم. رمان اقتباسی با حال‌و هوای کتاب ده بچه زنگی از کریستی. پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه حتماً مطمئن باشید که فرصت کافی دارید چون دیگه نمی‌تونید کتاب رو کنار بذارید...🙊

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی