کسب و کار برتر (علم )

(0)

13,500,000ریال

12,150,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
76

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کسب و کار برتر

انتشارات علم منتشر کرد :
معمولاً سود، عامل محرک در رشد کسب و کار است. با ایجاد سود بیشتر شرکت میتواند ضمن پاداش به کارکنان ،خود بهره وری را افزایش داده یا کسب و کار خود را به حوزه های جدیدی گسترش دهد.
صاحب یک کسب و کار تنها کسی نیست که از سود حاصل از آن منتفع می شود یک کسب و کار ،موفق به واسطه عرضه محصولات و خدماتی منطبق با خواست و نیاز مصرف کنندگان به جامعه نیز سود می رساند.همچنین کسب و کارها فرصتهای شغلی را برای اعضای جامعه فراهم می سازند. کسب و کارهای موفق با توجه به عرضه محصولات و خدمات مورد نیاز اشتغال زایی ایجاد درآمد در اقتصاد نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی افراد و تحقق استانداردهای زندگی بالاتر در جامعه دارند.
کتاب کسب و کار «برتر که به قلم پروفسور مایکل سولومون دکتر ماری پواتسی و دکتر کندال مارتین می باشد توسط انتشارات معتبر «پیرسون» در سال ۲۰۱۸ میلادی - نسخه (چاپ) پنجم - منتشر شده و از برترین و از برترین کتاب ها در حوزه خود می باشد ترجمه این کتاب پس از حدود دوسال تلاش بی وقفه برای علاقه مندان به حوزه کسب و کار و بازاریابی به زبان فارسی تهیه شده است تا فقدان های موجود در بازار کتب تخصصی در حوزه کسب و کار را تا حدودی رفع کند لذا مطالعه ی این کتاب را به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری رشته های مدیریت بازرگانی مدیریت اجرایی ام بی ای و « دی بی ای مدیریت کسب و کار و سایر رشته های مرتبط کلیه و علاقه مندان بازاریابی بازرگانی کسب و کار و همچنین فعالان صنعت توصیه می کنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی