* مغز شناخت و رفتار

* مغز شناخت و رفتار (مجموعه نخست)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب * مغز شناخت و رفتار

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
مقاله‌هایی که در این مجموعه ارایه می‌شود، حاصل سمینارهایی است که از سال 1387، در زمینه مغز، شناخت و رفتار در بیمارستان روزبه تشکیل شده است. هدف از تشکیل این سمینارها، ایجاد فضای لازم برای تبادل اطلاعات بین محقّقان و صاحب‌نظران، و در عین حال، کمک به رشد و گسترش تفکّر علمی و چند جانبه درباره فعّالیّت‌های عالی ذهنی، و در نهایت شفّاف‌سازی هرچه بیش‌تر مفاهیم و سازه‌های علمی مربوط به علوم شناختی است.
اهمّیت و ضرورت این حرکت علمی، از این واقعیّت برمی‌خیزد که مسائل مربوط به شناخت، آگاهی و عواطف، و اصولاً پردازش اطّلاعات در ذهن، باید در چهارچوب علوم میان‌رشته‌ای مطرح شوند.
دراین مجموعه، به عنوان نخستین مجموعه سخن‎رانی‎ها، پنج سخن‌رانی که به شکل مقاله تنظیم شده است، ارایه می‎شود. پس از هر مقاله، نقد و بررسی آن نیزچاپ شده است.
مقاله‎ها عبارت‎اند از: مقاله اوّل: از قصّه‎های مغز تا قصّه‎های مردم (دکتر حمیدرضا نقوی)، مقاله دوّم: شناخت: از حسّ‌گریزی تا حسّ‎آگینی و حسّ‎آمیزی (دکتر حبیب‎الله قاسم‎زاده)، مقاله سوّم: پدیدارشناختی وجودی درتقابل با رویکرد کلاسیک (دکتر کامبیز بدیع)، مقاله چهارم: از باور تا هذیان، نوشتاری درباره چه‎گونگی شکل‎گیری باورهای بیماران دچار روان‎پریشی (دکتر ونداد شریفی)، مقاله پنجم: درجستجوی صدای تیک‎تاک در مغز (دکتر علی‎اکبر نجاتی‎صفا).
بقیه سخن‌رانی‌ها را هم، به تدریج، در مجموعه‌های بعدی منتشر خواهیم کرد.
مطالعه این مجموعه مقاله‌ها برای دانش‌پژوهان، دانش‌جویان و علاقه‎مندان علوم‎شناختی، عصب‎پژوهی، روان‎شناسی، روان‎پزشکی، نورولوژی، زبان‎شناسی، فلسفه و علوم رایانه‌ای، قویّاً توصیه می‎شود.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی