آن سوی دیوار مدرسه (کتاب فرهنگی تربیتی)

(0)

900,000ریال

810,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
31

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب آن سوی دیوار مدرسه

انتشارات مهرستان منتشر کرد:
بسیاری از ما آموزش رسمی و رفتن کودکان به مدرسه را آن چنان بدیهی و طبیعی می دانیم که نبود آن برای ما غیر معمول و شک برانگیز جلوه می کند. اما به راستی آیا تعلیم و تربیت کودکان فقط در محیطی به نام «مدرسه» امکان پذیر است؟ آیا یادگیری مدرسه ای بهترین گزینه برای هر کودکی به شمار می رود؟ چه می شود اگر بتوان امکان تعلیم و تربیت مطلوب را در محیطی خارج از مدرسه فراهم ساخت؟
امروزه در دنیا بسیارند کسانی که معتقدند حتی اگر آموزش رسمی به خوبی عمل کند، شیوه های دیگری نیز وجود دارند که به همان اندازه یا بیشتر می توانند اثربخش باشند بر پایه این اندیشه، «آموزش در خانه» به عنوان شکل نوینی از تعلیم و تربیت کودکان مطرح شده و با وجود تمام فراز و نشیب هایی که پشت سر گذاشته است، به عنوان رقیبی جدی برای آموزش مدرسه ای در دنیای معاصر به شمار می رود و هر روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود.
پس بهتر است ما نیز درنگی کنیم؛ چارچوب های ذهنی خود را بشکنیم؛ به آن سوی دیوار مدرسه سفر کنیم و با آموزش در خانه بیشتر آشنا شویم تا با درکی بهتر از گزینه های پیش رو، درباره سرنوشت فرزندانمان تصمیم بگیریم و آینده ای روشن تر را برای آنان رقم بزنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی