موانع مشارکت زنان

(0)

1,890,000ریال

1,701,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
96

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب موانع مشارکت زنان

انتشارات کویر منتشر کرد:
مشارکت زنان در فعالیت های سیاسی _ اقتصادی نقش بسزایی در توسعه و نوسازی هر کشوری دارد با درک اهمیت این مشارکت باید تلاش کرد که موانع مشارکت زنان را مرتفع ساخته تا زمینه های دستیابی به رشد و شکوفایی جامعه در همه عرصه ها فراهم گردد
امروزه برنامه ریزان در سطح خرد و کلان فروملی ملی و فراملی به اهمیت نقش زنان در پیشبرد اهداف جامعه واقف شده اند و به تدریج و بطور فزاینده ای به نقش چندگانه زنان در اجتماع به عنوان همسر ،مادر ،مدیر ،کارگر، کشاورز و ... توجه نموده اند.
اما مشارکت سیاسی اقتصادی زنان در ایران با موانع ساختاری ،سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی ، قانونی و ... و غیر ساختاری مواجه است بطوری که از استعدادها و پتانسیل و توانایی های بالقوه زنان که تقریبا نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند استفاده بهینه نمی شود و همین امر اثرات نامطلوبی را در توسعه و نوسازی کشور برجای گذاشته است در حالی که پتانسیل مذکور در کشورهای پیشرفته غربی اثرات گسترده مثبتی برجای گذاشته است این امر موجد دیدگاه های مختلفی در میان صاحب نظران ایرانی گردیده است و هر یک راه حل هایی جهت رفع موانع مشارکت سیاسی _ اقتصادی زنان ارائه می دهند. پژوهش حاضر ضمن بررسی این دیدگاه ها ، موانع مشارکت زنان را مورد مداقه قرار داده و راهکارهایی آنها ارائه نموده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی