بابا پر (مهراندیش)

(0)

2,490,000ریال

2,241,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
15

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب بابا پر

انتشارات مهراندیش منتشر کرد :
میرحمید عمرانی در سال 1333 در شهرری به دنیا آمد. در سال 1363 از میهن به آلمان کوچ کرد و در آنجا معماری آموخت. در کارنامه عمرانی ترجمه ها و پژوهش هایی همچون تبه کاری در کامپوچیا؛ سرنوشتِ رنج و رزم خلق قهرمان فلسطین؛ داستان بلندِ مامان پر برگردان داستان بلندِ آتش؛ برگردان انشاهای بچه های هیروشیما نامه به ژنرال فرانکو؛ هرکول و آغل آوگیاس و بیرون پشت در دیده می شود.
بابا پر دنباله داستان ،مامان پر است در مامان پر پسر بچه ای از خواب بیدار می شود و هر چه در خانه می گردد، نشانی از مادر خود نمی بیند و سرانجام می شنود که مادرش از پیش آنها رفته و
...
دیگر نمی خواهد با پدر او و او و برادرش زندگی کند. در بابا پر پسربچه داستان خود را پی می گیرد از زندگی پررنج بدون مادر در کوی و برزنی سخت سنتی می گوید از مادری که سنت شکنی اش انبوهی واکنش آزاردهنده از سوی خویش و ناخویش پیش آورده از پدری مهربان که چون برای خوشبختی دیگران و جهانی بهتر پیکار می کند چندان کاری برای بچه های خود از دستش برنمی آید پسر که در بامدادی مادرش را گم و کرده بود این بار در شامگاهی پدرش را گم می کند. زندگی تنگ تر و رمان فارسی 16 گذران دشوار تر می شود پسر از سویی آرام آرام از آنچه می خواهد مادر پدر درس سازو آواز و خانه خریدن برای مادربزرگ - دور می افتد و از سوی دیگر خود از آنچه دارد و در آن دم می زند، دوری می گیرد در فضای نابسامان خانواده مدرسه و جامعه او در برابر یک دوراهی سر در می آورد یا پذیرش محکومیت خود به له شدن زیر دست و پاها و پوسیدن و ،رفتن یا نپذیرفتن و شوریدن و گزینه ی دیگری پیش چشم او نیست.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی