کتاب مرجع OKRها (نسل نو اندیش)

(0)
نویسنده:

2,599,000ریال

2,079,200 ریال

دفعات مشاهده کتاب
59

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب کتاب مرجع OKRها

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
این اولین کتاب اختصاص یافته به مربیگری OKR است این مجموعه، مقدمه ای برای OKRها نیست بلکه برای مربیان داخلی و خارجی که در پی کسب و ارتقای مهارت های مربیگری OKR خود به سطح پیشرفته تری هستند نگاشته شده است. این نوشته چهارچوبی جامع برای راهنمایی کاربران در طول فازها و مراحل مورد نیاز به منظور هدایت و موفقیت پروژه مربیگری OKR ارائه می دهد.
علت موفقیت کتاب OKRS شفافیت و تعهد آن به یادگیری خواننده است. شما می توانید با بهره گیری از تجربیات قبلی از تمام اشتباهات احمقانه ای که اکثر مردم هنگام شروع کار با OKR مرتکب می شوند جلوگیری کنید زبان این کتاب کاملا واضح است، مثال ها بسیار مرتبط هستند و تمرین ها یادگیری فعالی ارائه می دهند تا مطمئن شوند شما برای عبور از موانع موجود در مسیر حرکت به سمت تعالی و توانمندسازی تیم ها آماده هستید. اگر با OKRها کار می کنید و سعی دارید در این زمینه به دیگران کمک کنید به این کتاب در کتابخانه شخصی خود نیاز دارید.
کریستینا ووتکه مدرس دانشگاه استندفورد و نویسنده کتاب تمرکز رادیکال به عنوان مربی OKR باور دارم که OKRها ابزاری عالی برای شرکت ها هستند تا کارمندان را به نتایج بهتری سوق دهند اما در این زمینه ما فاقد یک مرجع اجرای صحیح برای پشتیبانی از مراحل آن بودیم با چاپ این مجموعه این خلا کاملاً پر شد. این کتاب راهنمای جامعی برای تازه کارها و منبعی برای پیشرفت افراد با تجربه تر فراهم آورده است. والریا موراس مربی مستقل OKR بن لامورت بنیانگذار OKRs.com و شبکه مربیگری OKRS است. او بیش از هر مربی دیگری در این کره خاکی تجربه مربیگری OKR دارد و ده ها مربی OKRS در سراسر جهان زیر نظر او آموزش دیده اند. او در حال حاضر در منطقهٔ خلیج سان فرانسیسکو سکونت دارد. برای پیوستن به جامعه مربیان OKRS لطفاً به سایت www.okrscoach.network مراجعه کنید
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی