طرز فكر

(0)
نویسنده:

2,170,000ریال

1,736,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
290

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب طرز فكر

انتشارات میلکان منتشر کرد:
در این کتاب می‌آموزید چگونه باوری ساده درمورد خودتان، یعنی همان باوری که ما در تحقیقاتمان به آن رسیدیم، هدایت بخش بزرگی از زندگی‌تان را به‌دست گرفته و درواقع در تمام بخش‌های زندگی‌تان رخنه کرده است. بخش اعظم آن‌چه فکر می‌کنید شخصیت شماست درواقع از این «طرز فکر» نشئت می‌گیرد. بسیاری از چیزهایی که ممکن است مانع تحقق توانمندی‌هایتان شوند نتیجهٔ همین طرز فکرند. تاکنون هیچ کتابی این طرز فکر را توضیح نداده و به افراد نگفته چطور از آن در زندگی‌شان استفاده کنند. به‌یک‌باره بزرگان علم و هنر، ورزش و تجارت و نیز آن‌هایی را که می‌توانستند فرد بزرگی شوند درک خواهید کرد. همسر، رئیس، دوستان و فرزندانتان را درک خواهید کرد. پی خواهید برد چگونه قابلیت‌های خود و فرزندانتان را از بند رها کنید. (از متن کتاب)
کارول دوک، روان‌شناس مشهور دانشگاه استنفورد، پس از دهه‌ها تحقیق روی موضوع دستاورد و موفقیت، مبحث نوینی را معرفی کرده است: قدرت طرز فکر. دوک توضیح می‌دهد که چرا صرفاً توانایی‌ها و استعدادهای ما نیستند که موفقیت را برایمان به ارمغان می‌آورند، بلکه نوع طرز فکرمان است که ما را به موفقیت نزدیک یا از آن دور می‌کند. او توضیح می‌دهد که چرا تعریف و تمجید از هوش و توانایی باعث افزایش عزت‌نفس و دست‌یابی به موفقیت نمی‌شود و حتی ممکن است موفقیت را به خطر هم بیندازد.
در این کتاب دوک ما را با پدیدهٔ جدیدی به‌نام طرز فکر رشد اشتباه آشنا می‌کند و با راهنمایی‌هایش هدایتگر ما به سمت طرز فکر رشد عمیق‌تر و درست می‌شود. با طرز فکر درست رشد، می‌توانیم به فرزندانمان انگیزه بدهیم و کمکشان کنیم تا نمره‌هایشان را بهتر کنند و همچنین به اهداف شخصی و حرفه‌ای خودمان برسیم. می‌توانیم به کسانی که رهبری‌شان می‌کنیم، آموزششان می‌دهیم و دوستشان داریم انگیزه بدهیم و زندگی آن‌ها و خودمان را متحول کنیم. دوک چیزی را آشکار می‌کند که تمام والدین، معلمان، مدیرعاملان، نوازندگان و ورزشکاران بزرگ می‌دانند: چطور باور ساده‌ای درمورد ذهن، عشق به یادگیری و تاب‌آوری ایجاد می‌‎کند و اساس دستاوردهای بزرگ در تمامی زمینه‌ها می‌شود.
«دوک در کتاب جذابش، از طریق مطالعات تحقیقاتی هوشمندانه، نشان می‌دهد که باورهای ما درمورد توانایی‌هایمان چطور بر نحوهٔ یادگیری ما و مسیرهایی که در زندگی انتخاب می‌کنیم تأثیری فوق‌العاده می‌گذارند.» – بیل گیتس
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

اگر از خواندن این کتاب لذت بردید، به شما پیشنهاد می‌کنیم کتاب تقصیر تو نبود را نیز بخوانید.


...

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی