ذهن های برنده

ذهن های برنده

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
8

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ذهن های برنده

انتشارات سروش منتشر کرد:
سایمون لنکستر نویسندۀ ذهن‌های برنده در این کتاب یک بینش عالی درخصوص زبان رهبری مطرح می‌کند که یقیناً طرز فکر شما را در مورد زبان رهبری و نحوۀ به‌کارگیری آن تغییر خواهد داد.

این کتاب شامل انبوهی از تکنیک‌هایی است که رهبران سازمان‌ها می‌توانند از طریق آن نیازهای مخاطبان خود را برآورده کنند.



از دیدگاه نویسنده مهارت متقاعد کردن دیگران و مدیریت بر حواس پنج‌گانۀ مخاطبان برای کسانی که خود را به‌عنوان رهبر یک سازمان و یا یک مجموعه قلمداد می‌کنند، بسیار ضروری و حائز اهمیت است. لذا یک رهبر باید بتواند تمامی سطوح مغز مخاطبان خود را اعم از سطح غریزی، سطح احساسی و سطح منطقی درگیر کند.



بی‌شک یکی از موارد مهمی که مردم را به سمت رهبرانشان می‌کشد قدرت و توانایی نطق و بیان آنهاست و اگر به‌عنوان یک رهبر در سازمان و یا مجموعه‌ای قلمداد می‌شوید باید بتوانید این قدرت و توانایی را داشته باشید و آن را بهبود دهید.



بدیهی است برخی از مطالب ممکن است با نوع نگرش رایج جامعه ما در تضاد بوده یا مغایرت‌هایی با فرهنگ ما داشته باشد؛ اما آنچه این کتاب را از سایر کتاب‌ها متمایز می‌کند دیدگاه کاربردی و مؤثر نویسنده است.



ان‌شاءالله انتشار این کتاب باعث توسعۀ مهارت‌های مدیران و رهبران سازمان‌ها شود. بنابراین خواندن این کتاب را به همه کسانی که می‌خواهند بر مخاطبین خود تأثیر بگذارند پیشنهاد می‌کنیم

فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی