ذن ساز

(0)

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
56

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ذن ساز

انتشارات افکار منتشر کرد:
اسم من فیلیپ توشیو سودو است و این مدرسه را برای کسانی بنا کرده ام که دوست دارند ساز بنوازند و موسیقی بسازند. برای من فرقی نمی کند که موسیقی بدانید یا نه. اگر ذوق و روحیه کارکردن با صداها را دارید، قدمتان خوش.
من گیتارنوازی را از خردسالی در سرزمین نیاکانم، ژاپن، شروع کردم و در زادگاهم، آمریکا، پی گرفتم. طی سال ها از آموزگاران زیادی، چه ژاپنی و چه آمریکایی، درس گرفتم و از آنجا که دست پرورده این دو فرهنگ شدم، به جست وجوی راهی برآمدم که با آمیختن حکمت شرق و غرب، به فلسفه ای جهان گستر برای زندگی دست پیدا کنم.
راهی که یافتم، ذن ساز است.
ذن ساز همان طور که از نامش پیداست، بر اصول فلسفه ذن استوار است. گروهی از مردم ذن را به کمک مراقبه درک می کنند، برخی از راه هنرهای رزمی و عده ای هم با فن کمانگیری یا هنر گل آرایی. تمام این راه ها به خردی یگانه می رسد.
در اینجا ذن را از راه موسیقی خواهیم شناخت.
ذن ساز چیزی نیست جز نواختن نغمه درون که با آن زاده شده ایم؛ همان آهنگی که ما را برازنده انسان بودن ساخته است. هرکدام مان به نواختنش قادریم. موسیقی منتظر است تا بروید و قفلش را بگشایید. این مدرسه کلید کار را دستتان می دهد.
هرچه در اینجا یاد می گیرید در شغل، تحصیل، ورزش، رابطه ها و زندگی خانوادگی تان هم به کار می آید و شیوه اندیشیدن، نگریستن، شنیدن و حس کردن تان، همواره از آن تأثیر می گیرد. چرا که طریق ذن ساز در غایت خود، طریق زندگی ست.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی