اندیشه خطا یادگیری

(0)

1,400,000ریال

1,260,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
71

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب اندیشه خطا یادگیری

انتشارات شباهنگ منتشر کرد:
پیشرفتهای سریع و روزافزون علوم عصب شناسی» NEUROSCIENCES نمونه ای است از آنچه که در فلسفه ی علم از آن به عنوان جهش و انقلاب علمی نام برده می شود.
علوم عصب شناسی به لطف ابزار تازه ای که فن آوریهای تصویر برداری از مغز در حال کار MRI) کاشتن الکترود در مغز اندازه گیری میکروالکتریکی، سلولی و ملکولی فعالیتهای نورونها ... و روشهای متکی بر این فن آوری ها در اختیارش گذاشته اند به بسیاری از پرسشها در رفتارشناسی روانشناسی آموزشی علوم شناختی جامعه شناسی زبان شناسی، هوش مصنوعی، فلسفه و نظریه ی ذهن .... که پیش از این تنها بر اساس مطالعات نظری ارائه می شدند پاسخ می دهد.
مقاله های این مجموعه از نشریه های فرانسوی «علوم انسانی»، «مغز» و «روانشناسی «پژوهش»، «علم روان» و «دنیای هوش برگزیده و ترجمه شده اند.
آنچه در این مقاله ها مشترک است نتایج پژوهشهای جدید در حوزه ی علوم عصب شناسی و روانشناسی در مورد اندیشه، خطا و یادگیری است. هدف از گزینش و ترجمه ی این مطالب در درجه ی نخست اطلاع رسانی به متخصصان ایرانی رشته های گفته شده و در درجه ی دوم دعوت از متخصصان ایرانی به روی آوری بیشتر به علوم عصب شناسی و روش ها و ابزار آن و توجه به دستاوردها و نتایج تحقیقات در این حوزه است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی