30بوک
کتاب عمومی
ورزشی
عمومی
ورزش کلید پیشگیری و درمان آرتروز زانو

ورزش کلید پیشگیری و درمان آرتروز زانو

(0)

790,000ریال

711,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ورزش کلید پیشگیری و درمان آرتروز زانو

انتشارات حتمی منتشر کرد:
هدف از تالیف كتاب ورزش کلید پیشگیری و درمان آرتروز زانو ،‌ معرفی راه‌های پیشگیری و درمان آرتروز زانو به وسیلۀ روش‌هایی به غیر از روش‌های دارویی می‌باشد. متاسفانه در جامعه امروزی مخصوصاٌ در كشور ایران، ابتلا به آرتروز زانو رو به پیشرفت می‌باشد كه مردم پس از ابتلا به آن، راه‌های دارویی را برای درمان انتخاب می‌كنند، غافل از این‌كه،‌ می‌توان در درجه اول از ابتلا به آرتروز زانو جلوگیری كرد و در درجه دوم در صورت ابتلا به آن می‌توان از روش‌های غیر دارویی برای تسكین درد و بهبود وضعیت آرتروز استفاده كرد.

یكی از روش‌های پیشگیری از ابتلا به آرتروز زانو، تغییر شیوه و سبك زندگی می‌باشد. استفاده از توالت فرنگی به جای توالت‌های ایرانی، اجتناب از نشستن بیش از حد به صورت دو زانو و چهارزانو، استفاده از یك صندلی كوتاه هنگام ظرف شستن، استفاده از یك صندلی كوتاه برای نشستن هنگام لباس شستن یا سبزی پاك كردن كه در خانم‌ها شایع است، پیاده‌روی منظم روزانه و ورزش درمانی و … می‌تواند از ابتلا به آرتروز زانو در سنین بالا پیشگیری كند. اما در صورت ابتلا به آن نیز می‌توان از روش‌های غیر دارویی استفاده كرد.

متاسفانه در كشور ما مردم رو به روش‌های دارویی رو می‌آورند و از عوارض جانبی داروها خبر ندارد. آرتروز بیماری است كه درمان قطعی ندارد و فقط می‌توان وضعیت درد و مشكلات راه رفتن را بهبود بخشید. در نتیجه توصیه می‌شود در درجه اول از ورزش درمانی جهت بهبود آرتروز زانو استفاده شود. لذا ما در این كتاب سعی كرده‌ایم روش‌های غیر دارویی درمان آرتروز زانو را معرفی كنیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی