موفقیت شما اینجاست

موفقیت شما اینجاست

(0)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
15

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب موفقیت شما اینجاست

انتشارات نسل نواندیش منتشر کرد:
بسیاری از ما انسان‌ها تأثیر بسیاری از این تغییرات را در زندگی خود دیده‌ایم اما متأسفانه هیچ توجهی به آن‌ها نداشته‌ایم و در عین بی‌اعتنایی از كنار این تجربیات مفید و تأثیرگذار گذشته‌ایم. به‌عنوان مثال برای هركدام از ما موفقیت در یكی از سال‌های تحصیل یا موفقیت در خرید چیزی كه به‌شدت دوست داشتیم آن را به‌دست بیاوریم اتفاق افتاده است، اما ما هیچ‌گاه سعی نكرده‌ایم به تحلیل واقعی این پدیده بپردازیم كه به‌طور دقیق چه اتفاقی در درون ما افتاده كه به كسب موفقیت مورد نظر انجامیده است.
در حقیقت، در عین این‌كه انسان موجودی پیچیده است، در زمینه‌ی عملكرد و رفتار از خط‌مشی ساده‌ای استفاده می‌كند كه همان فعالیت ضمیر ناخودآگاه است. در میان انبوه اطلاعاتی كه در مغز انسان وجود دارد، اطلاعاتی مفید هم در زمینه‌ی كسب موفقیت در زندگی موجود است، اما فهم این‌كه چگونه به این اطلاعات دست یابیم كار ساده‌ای نیست و سال‌هاست كه محققان به‌دنبال آن هستند تا روش دستیابی به این منابع را شناسایی كنند.
نویسنده‌ی این كتاب به زبان ساده این موضوع را بیان كرده و مترجمان هم با مهارتی ستودنی این اطلاعات را به خواننده منتقل می‌كنند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی