خیکیها در تاریخ

خیکیها در تاریخ

(4)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
209

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب خیکیها در تاریخ

انتشارات قطره منتشر کرد:
تا امروز تنها سه نویسنده موفق شده‌اند بیش از یک‌بار جایزه‌ی ادبی بوکر را از آن خود کنند: پیتر کری، جی. ام. کونتزی و هیلاری مانتل.
پیتر کری یک‌بار در سال 1988 برای رمان «اسکار و لوسیندا» برنده‌ی جایزه‌ی ادبی بوکر شد و بار دوم در سال 2001 با رمان «تاریخ واقعی دارودسته‌ی کلی». البته در سال 2008 نیز به فهرست نامزدهای نهایی این جایزه راه یافت.
کری استاد برجسته‌ی برنامه‌ی هنرهای زیبا در زمینه‌ی نویسندگی خلاق در دانشگاه نیویورک است. او هر سال از میان چهارصد متقاضی شرکت در دوره‌ی داستان‌نویسی، تنها شش نفر را برای حضور در کلاس‌هایش می‌پذیرد.
پیتر کری دوستان بسیاری دارد که داستان‌ها و رمان‌هایش را ستایش می‌کنند. ویم و‌ندرس کارگردان آلمانی است که نوشتن فیلم‌نامه‌ی «تا انتهای جهان»‌اش را به کری سپرد و از این همکاری به عنوان نقطه‌ی درخشان کارنامه‌اش نام می‌برد. وندرس می‌گوید: «داستان‌های کوتاه پیتر کری می‌تواند ذهنیت ویران شده‌ی زندگی آدم‌های امروز را صاف و پوست‌کنده توی چشم‌مان فرو کند. چیزی که او در داستان‌های کوتاهش خلق می‌کند، داستان علمی ـ تخیلی نیست، بلکه حقیقت محض است.»
پل استر دوست و همسایه‌ی نزدیک او در بروکلین می‌گوید: «هر وقت کتاب تازه‌ای از پیتر کری منتشر می‌شود، اولین مشتری صبح‌گاهی کتاب او در کتاب‌فروشی هستم.»
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی