پرایس اکشن (بازگشت ها)

(0)
نویسنده:

5,900,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
2034

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرایس اکشن

انتشارات چالش منتشر کرد:
بازگشت‌ها به‌عنوان مناطقی از نمودارها که تحلیل درست و استفاده به‌موقع از آن‌ها نیازمند مهارت و تسلط بالایی در تحلیل نمودارها دارد، یکی از چالش‌‌برانگیزترین مناطق هر نموداری هستند که معامله‌گران با آن‌ها روبرو می‌شوند.
گاهی اوقات ورود به آن‌ها باعث حصول سودهای فراوان است و در مواردی هم خروج از آن‌ها زمینه را برای حفظ آن سودها فراهم می‌کند، بنابراین تشخیص به‌موقع آن‌ها نیاز به مهارت فراوانی دارد و می‌توان آن‌ها را میدانی برای آزمون مهارت معامله‌گران دانست.
معامله‌گران تازه‌کار و نه‌چندان ماهر در درون خود نزاع و کشمکش زیادی بین دو نیروی قدرتمند ترس و طمع را احساس می‌کنند و درنهایت آن احساسات درونی، آن‌ها را به ضررهایی در معاملاتشان هدایت می‌کنند.
‌کتاب پرایس اکشن بازگشت ها سومین کتاب از مجموع کتاب‌های پرایس‌اکشن به روش ال بروکز است. این کتاب می‌‌تواند چراغ راهنمایی‌ برای آن دسته از معامله‌گرانی باشد که در هنگام چرخش قیمت مغلوب ترس یا طمع می‌شوند و سودهایی را که به دست آورده‌اند را به بازار پس‌ می‌دهند.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نقد و بررسی تخصصی نقد و بررسی تخصصی

معرفی کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها) اثر ال بروکز


کلید موفقیت یک معامله‌گر، یافتن سیستمی است که کار کند و به آن پایبند باشد. نویسنده ال بروکز این کار را انجام داده است. ال بروکز کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها) را در سال 2009 منتشر کرد. این کتاب یک راهنمای عملی برای سود بُردن از روند معاملات نهادی است. او با ساده کردن سیستم معاملاتی خود و معامله با نمودارهای قیمت 5 دقیقه‌ای، راهی برای کسب سود بدون توجه به جهت بازار یا شرایط اقتصادی پیدا کرده است. 

کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها) اثر ال بروکز با ترجمۀ حسین رضایی حاجی دهی را نشر چالش به چاپ رسانده است. پرایس اکشن حرکت قیمت اوراق بهادار است که در طول زمان ترسیم شده است. پرایس اکشن اساس تمام تحلیل‌های فنی نمودارهای سهام، کالا یا سایر دارایی‌ها را تشکیل می‌دهد. بسیاری از معامله‌گران کوتاه‌مدت برای تصمیم‌گیری در معاملات منحصراُ به پرایس اکشن، شکل‌گیری‌ها و روندهای بیرون‌یابی شده به پرایس اکشن تکیه می‌کنند. تحلیل تکنیکال، از پرایس اکشن گرفته شده است چون در محاسبات آن از قیمت‌های گذشته استفاده می‌شود و سپس می‌توان از همان اطلاعات برای تصمیمات معاملاتی استفاده کرد.

ال بروکز در سه جلد مجموعه کتاب‌های پرایس اکشن، به نام‌های روندها، محدوده‌های معامله و بازگشت‌ها، سیستم معاملاتی‌اش را به ساده‌ترین بخش‌ها تقسیم کرده است. این سه جلد کتاب عملاً انقلابی در تحلیل تکنیکال بودند. کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها) سومین جلد از مجموعه کتب آموزشی پرایس اکشن است که با کمک آن می‌توانید متوجه شوید که چه روندی در حال گسترش است و می‌توانید از تکنیک‌هایی که مختص آن نوع روند است برای انجام معاملات مناسب استفاده کنید. کتاب پرایس اکشن یک راهنمای دقیق برای سود بردن از تغییر روند با استفاده از تجزیه و تحلیل تکنیکال پرایس اکشن است. 

در کتاب پرایس اکشن چه می‌خوانیم؟

ال بروکز در کتاب اکشن پرایس (بازگشت‌ها) روش‌شناسی‌اش در بازارهای معاملاتی را توضیح داده است. شما با خواندن کتاب بروکز، با مجموعه‌ای ضروری از اصول و روندهای نوسان قیمت‌ها در بازار آشنا خواهید شد.

بروکز به طرز ماهرانه‌ای به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه درک عملکرد قیمت و خواندن مؤثر نمودارهای قیمت، می‌تواند به شما کمک کند تا روندهای آشکار را دنبال کنید و به شما این امکان را می‌دهد که با راه‌اندازی ورودی‌های اولیه و توقف‌های فشرده، به‌طور سودآوری به معاملات برگردید. بروکز در درجۀ اول بر روی نمودارهای شمعی پنج دقیقه‌ای تمرکز کرده است و نمودارهای روزانه و هفتگی را مورد بحث قرار داده است. بروکز همچنین در این کتاب توضیح می‌دهد که چگونه پرایس اکشن را می‌توان به عنوان مبنایی برای معاملات سهام، فارکس، اوراق آتی، خزانه و اختیاری استفاده کرد.

فهرست مطالب کتاب پرایس اکشن

اول: بازگشت روند: تبدیل روند به یک روند مخالف
دوم: معامله گری روزانه
سوم: اولین ساعت روز (محدوده اولیه)
چهارم: جمع بندی

بریده‌هایی از کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها)

«یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که یک معامله‌گر می‌تواند به دست آورد توانایی تشخیص معتبر زمان موفقیت‌آمیز بودن یک شکست، یا یک باز؟ است. به‌ خاطر داشته باشید هر کندل روندی یک شکست است، و خریداران و فروشندگان در سقف و کف هر کندل روند صعودی و نزولی حضور دارند، صرف‌نظر از اینکه کندل چقدر بزرگ ظاهر می‌شود. شکست هر چیزی یکسان است. معامله‌گرانی وجود دارند که معاملات را بر اساس باور خود از اینکه شکست موفقیت‌آمیز خواهد بود قرار می‌دهند و معامله‌گران دیگری که معاملات خود را بر اساس این اعتقاد که شکست نقض شده و بازار باز خواهد گشت انجام می‌دهند.»

خواندن کتاب پرایس اکشن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کتاب پرایس اکشن برای معامله‌گرهای حرفه‌ای است که می‌خو اهند با پرایس اکشن و نمودارهای شمعی پنج دقیقه‌ای آشنا شوند.

دربارۀ نویسندۀ کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها)

کتاب پرایس اکشن

ال بروکز عامل نشر و گسترش تحلیل تکنیکال در مجلۀ فیوچرز و یک معامله‌گر مستقل است. رویکردش به خواندن نمودارهای قیمت طی دو دهه توسعه یافت. بروکز مدرک دکترایش را در سال 1978 از دانشگاه پریتزکر شیکاگو دریافت کرد و بیش از 30 سال پیش حرفۀ خود را از جراحی چشم به تجارت تغییر داد و متخصص پرایس‌ اکشن شد.

او در آثار و وب‌سایتش به تحلیل رویکردهای تجاری و دیدگاه‌هایش در این زمینه می‌پردازد و همچنین معاملات روزانه‌اش را در وب‌سایتش با مخاطبان به اشتراک می‌گذارد. او در اتاق گفت‌وگوی وب سایتش با سایر معامله‌گران در مورد بازار صحبت می‌کند. بروکز در اولین کتابش با عنوان پرایس اکشن (روندها) بررسی آموزنده‌ای از سیستم معاملاتی‌اش ارائه کرد اما چندان وارد خود موضوع معامله نشد. سپس سری مجموعۀ پرایس اکشن را منتشر کرد تا به خواننده فرآیند معاملاتی‌اش را گام به گام نشان دهد. او در مجموعه کتاب‌های پرایس اکشنش، تمام حوزه‌های تخصصی بازارهای سرمایه و مالی را توضیح داده است. مجموعۀ پرایس اکشن شامل کتاب‌های «روندها»، «محدوده‌های معامله» و «بازگشت‌ها» می‌شود.

واکنش‌ها به کتاب پرایس اکشن

«ال بروکز کتابی نوشته است که یک معامله‌گر باید هر روز آن را بخواند. او در این کتاب تجارت را ساده، سرراست و قابل دسترس کرده است. او در این کتاب به معامله‌گران یاد می‌دهد که هیچ قاعده‌ای وجود ندارد، فقط دستورالعمل‌هایی وجود دارد و او اجازه می‌دهد تا عقل سلیم یک بار دیگر حکم کند که معامله‌گران واقعی چگونه باید به بازار نزدیک شوند. خواندن کتاب اکشن پرایس (بازگشت‌ها) برای هر معامله‌گری که می‌خواهد مسیر موفقیت را یاد بگیرید، ضروری است.» - نوبل کارکولن، بنیانگذار اسپکتولار آکادمی و نویسندۀ کتاب «مانند حرفه‌ای‌ها معامله کنید و در معامله موفق شوید»

«یک بار یک معامله‌گر بزرگ به من گفت که موفقیت تابع انرژی متمرکز است. این شعار را ال بروکز در کتاب اکشن پرایس ثابت کرده است، که حرفۀ چشم‌پزشکی پر رونق را ترک کرد تا تبدیل به یک معامله‌گر شود. تمرکز شدید ال بر پرایس اکشن، او را به یک معامله‌گر موفق تبدیل کرد. ال همچنین در مورد این‌که چگونه پرایس اکشن را می‌بیند و چگونه سایر معامله‌گران می‌توانند ایده‌های او را با تمرکز و تعهد اجرا کنند توضیح داده است. البته کتاب ال را نمی‌توان سریع خواند و کنار گذاشت، بلکه این کتاب یک نقشۀ راه عمیقی در مورد نحوۀ معاملۀ او با بازارهای پرنوسان امروزی است، او در این کتاب استراتژی‌های دقیق، مثال‌های واقعی و توصیه‌های سختی به معامله‌گران کرده است.» - جینجر زالا، ناشر و مدیر تحریریۀ مجلۀ فیوچرز

امتیازات

کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها) از سایت آمازون امتیاز 4.4 از 5 و از سایت گودریدز امتیاز 4 از 5 را به دست آورده است.

تحلیل سی بوک از کتاب پرایس اکشن

مجموعه کتاب‌‌های پرایس اکشن، یکی از مراجع اصلی یادگیری پرایس اکشن در دنیا است.

نویسندۀ تحلیل تکنیکال مجلۀ فیوچرز، ال بروکز، بیش از بیست سال یک معامله‌گر مستقل بوده است. او در طول زندگی حرفه‌ایش راهی برای کسب سودهای ثابت بدون توجه به جهت بازار یا شرایط اقتصادی پیدا کرد و اکنون در کتاب پرایس اکشن آن را با خوانندگان به اشتراک گذاشته است. 

اگر از کتاب پرایس اکشن (بازگشت‌ها) خوشتان آمده، این کتاب‌ها را از دست ندهید.

-کتاب الگوهای شمعی ژاپنی که در آن استیو نیسون به تشریح الگوهای شمعی و ترکیب آن با تحلیل تکنیکال پرداخته است.

- دو جلد دیگر پرایس اکشن، که ال بروکز اساس تمام تحلیل‌های فنی نمودارهای سهام، کالا یا سایر دارایی‌ها را توضیح داده است.

- کتاب زندگی از راه داد و ستد در بازارهای مالی اثر دکتر الکساندر الدر، که ابزارهای اساسی تجزیه و تحلیل نمودار، قوانین به حداقل رساندن ریسک در بازار مالی را به علاقه‌مندان آموزش داده است. 

- کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه اثر جان جی مورفی که در این کتاب به هزاران معامله‌گر، مفاهیم تحلیل تکنیکال و کاربرد آن‌ها در بازارهای آتی و سهام را آموزش می‌دهد.

نمایش کامل نقد و بررسی تخصصی

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی