هریپاتر سازمان ققنوس

هریپاتر سازمان ققنوس (2)

(0)
نویسنده:
نشر:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
163

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب هریپاتر سازمان ققنوس

انتشارات ناهید منتشر کرد:
کتاب «هری پاتر و محفل ققنوس» Harry Potter and the Order of the Phoenix نوشته‌ی «جی.کی رولینگ» در 21 ژوئیه سال 2003 منتشر شد. این کتاب از سری مجموعه‌ داستان‌های افسانه‌ای «هری پاتر» Harry Potter است که به دلیل حجم بالای اثر، نسخه‌ی فارسی آن در سه جلد به چاپ رسیده است. جلد دوم آن که در اینجا به نقد و بررسی آن می‌پردازیم شامل فصل پانزده تا بیست و شش است که عبارت‌اند از:

بازرس عالی‌رتبه‌ی هاگوارتز
در هاگزهد
حکم آموزشی شماره‌ی بیست و چهار
ارتش دامبلدور
شیر و افعی
ماجرای هاگرید
چشم مار
بیمارستان سوانح و بیماری‌های جادویی سنت مانگو
کریسمس در بخش در بسته
چفت شدگی
سوسک در مخمصه
دیده‌ها و نادیدنی‌ها
در «هری پاتر و محفل ققنوس» هری پاتر سال پنجم مدرسه‌ی هاگوارتز است و «لرد ولدمورت» Lord Voldemort بازگشته است. در این داستان در سازمان اسرار جنگی سهمگین میان هری پاتر، «لرد ولدمورت» و «آلبوس دامبلدور» Albus Dumbledore، مدیر مدرسه‌ی علوم و فنون جادوگری هاگوارتز شکل می‌گیرد و گوی پیشگوی می‌شکند. در میان این جنگ وزیر سحر و جادو به سازمان اسرار می‌آید و با «لرد ولدمورت» روبه‌رو می‌شود و بقیه داستان کتاب «هری پاتر و محفل ققنوس» شکل می‌گیرد.

«دیوید ییتس» David Yates کارگردان بریتانیایی براساس این داستان فیلم سینمایی فانتزی با بازی «دنیل ردکلیف»، «روپرت گرینت» و «اما واتسون» ساخت که بیش از 900 میلیون دلار در دنیا فروش داشت. این فیلم در سایت IMDb امتیاز 7.5 از 10 را کسب کرده است و جزو یکی از بهترین فیلم‌های اکشن، هیجانی و فانتزی به‌حساب می‌آید.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی