ویرانه های معبد

(8)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
486

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب ویرانه های معبد

انتشارات تندیس منتشر کرد:
پروفسور هنری کانکلین، باستان شناس معروف،پس از کشف ویرانه های یک شهر قدیمیاینکاهادر کوهستان های آند؛ یک مومیایی پانصد ساله عجیب پیدا می کند که طی بررسی بیشتر همراه دکتر جوآن انگل، مشخص می شود متعلق به یک کشیسش اسپنیایی بوده و نباید آنجا باشد. عجیب تر اینکه جمجمه این مومیایی با فلزی طلایی پر شده که خواص فوق العاده عجیبی دارد.
در این بین سام، برادرزاده پروفسور و تعدادی از دانشجویان مستقر در کمپ تحقیقاتی محل اکتشاف، یک مقبره پنهانی پر از گنج یافته و بطور اتفاقی راهی نخفی به دهکده ای پیدا می کنند که ساکنین آن نه تنها ادعا می کنند بازماندگان اینکاها هستند، بلکه خود اینکاهای بنیانگذار امپراتوری می باشند و بیش از چهارصد سال در آن منطقه زندگی کرده ان. اما راز این حیات جاودان چیست و چه ارتباطی با کشیش مومیایی شده پیدا می کند؟ آیا ممکن است این تمدن گمشده و اسرار باستانی آنها تهدیدی برای زمین و ساکنانش باشد؟
پروفسور کانکلین، دکتر جوآن انگل، سام و دانشجویان گرفتار شده، هر کدام به نوعی با خطر مرگ مواجه بوده و باید از این مهلکه جان سالم به در ببرند و دنیا را از این فلز عجیب و شیطانی نجات دهند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (1)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • راضیه جلیلی
    • پاسخ به نظر

    غارت کردن مقبره‌های یک کشور به‌خاطر تاریخ، درحالی‌که یک قطعه‌ی کوچک از آن می توانست غذای چندین سال یک خانواده را تامین کند.

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی