در جستجوی سلامتی (2)

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
140

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب در جستجوی سلامتی

انتشارات ندای سینا منتشر کرد:
استاد جمشید خدادی، محقق و بنیان گذار طب قرآنی است. وی، حدود 30 سال است که در کنار تندیس، پژوهش گسترده ای را در زمینه ی تغذیه و سلامتی انسان آغاز کرده و به دلیل ابتکارها و نوآوری هایش، موفق به دریافت دو دیپلم افتخار از جامعه ی مخترعین و مبتکرین ایران شده که یکی از آن ها در خصوص درمان نازایی (بیماری آندونتریوز) با استفاده از رژیم غذایی است.
مجموعه تحقیقات ایشان، تاکنون در 6 عنوان کتاب منتشر شده و اینک خلاصه کامل این آثار به صورت یک جا (در دو مجلد)، تقدیم علاقه مندان می شود:
-در کتاب (راز کامیابی در زندگی زناشویی)، با هدف تقویت هنجارهای اخلاقی جامعه و حفظ سلامت جنسی زوجین و با توجه به لزوم بهبود روابط ایشان (به عنوان یکی از مهم ترین مولفه های تداوم زندگی مشترک)؛ ضمن بیان آداب بایسته های روابط زوجین، مشکلات و بیماری های این حوزه و موضوعات مربوط به بلوغ، تاثیر روانی رنگ ها در زندگی زناشویی، بارداری، زایمان و تولد فرزند و مسائل مبتلا به زوجین بر پایه سبک زندگی ایرانی-اسلامی مطرح و تجویزهایی بر پایه اصلاح تفکر و رژیم غذایی ارائه شده است.
-در کتاب (عسل درمانی یا شگفتی قرآن کریم) که مبتنی بر تأملات قرآنی و تجربیات سی ساله ی مولف در اصلاح رژیم غذایی و شیوه های درمانی تغذیه محور با عسل است، علائم و روش های بهبود انواع بیماری ها با استفاده از عسل، مطابق اصول (طب قرآنی) بررسی و مطرح شده است.
-و نهایتا در کتاب (کلید ورود به طب قدیم)، با بازگویی اصول و مبانی طب قدیم و تاثیر آن در سلامتی انسان و استفاده از تجربیات اساتید طب قدیم و منابع ارزشمندی همچون قانون در طب بوعلی سینا، سعی شده مباحث طب قدیم به زبان طب جدید بیان و با آن مقایسه شود؛ از این رو برخی از مباحث طب قدیم همچون شناخت ارواح و قوا، ترکیب جسم انسان، مزاج های اصلی و نشانه های آن ها، اخلاط، شش اصل ضروری برای زندگانی سالم (سته ضروریه) و سایر مزاج ها(مزاج های فصول، سال های عمر، جنسیت ها، اندام بدن، غذاها و چاقی و لاغری و...)، مطرح و سپس، مباحث طب نوین در حوزه های مختلف تشریح شده است.
در این کتاب، این باور اثبات شده در طب قدیم یادآوری شده که هماهنگی سه مزاج (مزاج شخص، غذا و فصل)؛ بهترین روش پیشگیری از بیماری هاست و با توجه به این اصل، انسان می تواند با آرامش کامل به زندگی خود ادامه دهد.
سه کتاب (پانزده روز تا سلامتی)، (ارمغان تندرستی) و (ارمغان الهی) در مجلد اول این مجموعه در دسترس علاقه مندان است.
این مجموعه، می تواند راهنما و هدیه ی مناسبی باشد برای افرادی که در مورد غذای خود می اندیشند و برای جسم و روح خود ارزش قائل اند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی