30بوک
کتاب عمومی
سبک زندگی
آموزشی
فرهنگ و زندگی روزمره

فرهنگ و زندگی روزمره (پالتویی)

(7)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
720

علاقه مندان به این کتاب
13

می‌خواهند کتاب را بخوانند
1

کسانی که پیشنهاد می کنند
3

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فرهنگ و زندگی روزمره

انتشارات گمان منتشر کرد:
فلسفه فقط رشته ای دانشگاهی نیست که در دانشگاه خوانده شود فلسفه به همه تعلق دارد و همه ما از کودکی سوالاتی طرح می کنیم که جنبه فلسفی آشکاری دارند.این سوال ها و پاسخ های آن ها راه زندگی هر کس را معین می کنند.این مجموعه به مسائلی فلسفی از همین دست می پردازد که همه ما به نوعی در زندگی با آن مواجهیم از سوال های کلی نظیر معنای زندگی و خوشبختی گرفته تا مسائل جزئی تر نظیر درد بخشودن ترس ملال، حسد، عشق ، جاودانگی ...زیان این کتاب ها فنی نیستو همگان می توانند آنها را بخوانند.
همه ما روزمان را با کارهایی عاد یو پیش پا افتاده سپری می کنیم که بهنظرمان اصلا ارزش صحبت کردن ندارند. اما در واقع زندگی روزمره ما بسیار مهم تر از آن چیزی است که تصور می کنیم حتی ساده ترین اتفاقات زندی ما و کارهایی که انها را طبیعی و بدیهی می دانیم بازتاب نگام اجتماعی و فرهنگی هستند که در آن زندگی می کنیم.
دیوید اینگلیس با پیوند زدن مباحث نظری با مسائل زندگی روزمره و طرح مثال هایی از دنیای ورزش و هنر گرفته تا فرهنگ اتومبیل و آشپزی بین المللی ضمن مرور دیدگاه های اندیشمندان برجسته حوزه فرهنگ از زیمل تا باختن و بوردیو ما را با پیچیدگی ها و جذابیت های تحلیل فرهنگی آشنا می کند.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (2)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    زندگی انسان فقط وقتی در مسیر درستش پیش می رود که فرد نسبت به جهان پیرامونش احساس ثبات و اطمینان کند. ما برای این که نقشمان را ایفا کنیم به امور روزمره و عادت ها نیازمندیم، زیرا اگر هر آن‌چه در اطراف ماست کاملا نو ، بی سایقه و غیر منتظره باشد، در زندگی مان تکیه گاهی نخواهیم داشت و‌ کاملا گیج و سردرگم خواهیم شد.

  • تصویر کاربر

    • سید مجتبی پژمان
    • 0

    به عقیده ی زیگموند فروید اساس تمدن چشم پوشی از غرائز آنی است.

عیدی