پیک آفتاب

پیک آفتاب

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
496

علاقه مندان به این کتاب
1

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پیک آفتاب

انتشارات سهامی انتشار منتشر کرد:
پیک آفتاب برای من که روز و شب در زندان با آیت الله طالقانی زندگی کرده ام،ابعاد تازه و ناشناخته ای از این الگوی علم و تقوا و شجاعت آشکار کرد.سعی برادر بسیار عزیز و پژوهشگر پر تلاش آقای محمد اسفندیاری،مشکورباد.
محمد جواد حجتی کرمانی
پیک آفتاب زندگی نامه ای ساده نیست.بلکه دانشنامه ای مستندو عمیق و حاصل سالها مطالعه و پژوهش است.نگارش کتابی بدین تفصیل و با استناد به بیش از650 منبع،توفیقی است که این نویسنده با اخلاص بدان نایل آمده است.
سید هادی خسرو شاهی
حقیقت طلبی و باریک نگری در صفحه به صفحه پیم آفتاب موج می زند.این اثر نه فقط بهترین زندگینامه آیت الله طالقانی است،بلکه از منابع مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می آید.
سید محمد مهدی جعفری
اکنون با کتاب پیک آفتاب باید خوشحال باشیم که نویسنده اش تا آنجا که در توان داشته،تحقیق و روشنگری کرده و اثری علمی و شایسته فراهم آورده است.
رسول جعفریان
پیک آفتاب بر پایه دانش فراوان،حقیقت جویی و انصاف است،و حاصل سالها تحقیق و مطالعه و رجوع به اشخاص مطلع،امید آنکه راهنمای دیگران برای زندگی نامه نویسی باشد.
محمد ترکمان
پیک آفتاب فقط گزارش و روایت نیست،تحلیلی هم هست.پژوهشگر ارجمند در این کتاب کوشیده است که تا حد ممکن،جامع نگری و چند وجهی بودن موضوع را از یاد نبرد و یک وجه را قربانی وجه دیگر نکند.
جلال رفیع
آنچه این اثر را از دیگر آثار متمایز می سازد،غنای اطلاعات و استنادات و تحیلی های استوار و دقیق آن است.در این کتاب هیچ موضوعی نادیده نمانده و از هر سخن رفته،به کلی گویی مشهورات بسنده نشده و بسی از مشهورات بی اصل،با استناد و استدلال،نقادی گردیده است.بستگان و نزدیکان و شاگردان آیت الله طالقانی به خواننده اطمینان می دهند که پیک آفتاب،کتابی است علمی و مطمئن و مستند،و مشتمل برمطالبی که در دیگر آثار بدانها پرداخته نشده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی