30بوک
کتاب عمومی
روانشناسی
موفقیت
باهوش تر سریع تر بهتر
باهوش تر سریع تر بهتر

باهوش تر سریع تر بهتر

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
341

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب باهوش تر سریع تر بهتر

انتشارات در دانش بهمن منتشر کرد:
«چارلز دوهیگ ، مانند کاری که در «قدرت عادت» انجام داد ، برای آنکه راه اندیشیدن کامل تر و انسانی تر را درباره فرآیند بهره وری به ما نشان دهد ، علم پیشگام ، اخبار جست و جو گرانه و داستان های همه جانبه را در هم می آمیزد. او از عهده دوباره بیان کردن گفت و شنودی کاملا فرهنگی بر می آید.
بهره ور بودن فقط داشتن فهرست های روز به روز و کارهای ضروری نیست .بهره وری ، دیدن زندگی به شکل رشته ای از انتخاب ها و آموختن این نکته است که ما بر چگونگی فکر کردن درباره جهان سلطه داریم.»
سوزان کین، نویسنده کتاب سکوت
«عصاره درخشان رفتارهای شخصی و سازمانی که نتایج فوق العاده به بار می آورد. دوهیگ ، برای برجسته ساختن پژوهش مسحور کننده و اصول اساسی ای که همه ما برای زندگی های روزانه خود می توانیم بیاموزیم و به کار بریم ، از داستان گویی دلنشینی بهره می گیرد.نوشته ای استادانه برای هر کسی که می خواهد کارها هر چه بیشتر (و خلاقانه تر)به انجام رسد.»
دیوید آلن ، نویسنده کتاب سامان دادن کارها
«چارلز دوهیگ استعدادی برای پرسیدن سوال درست و سپس تحریک کردن همان کنجکاوی در ما دارد. او در « باهوش تر سریع تر بهتر» برای راز دوران ما پاسخ های بحث انگیز پیدا می کند: دوهیگ با با نثر روشن و دقیق خود بار دیگر خدمتی عالی به انجام رسانده است و به ما کمک می کند تا بهره ورتر و کارامدتر شویم 0 دو برابر یا حتی ده برابر) و کمتر مشغول ؛ در دنیا موثر تر باشیم و اختیار زندکی مان را بیشتر در دست بگیریم .»
جیم کالینز ، نویسنده کتاب خوب تا عالی
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی