شناخت اجتماعی
تخفیف

%10

شناخت اجتماعی (رشد)

(1)
نویسنده:

2,700,000ریال

2,430,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
908

علاقه مندان به این کتاب
6

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
1

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب شناخت اجتماعی

انتشارات رشد منتشر کرد:
چگونه میتوانیم دیگران و خودمان را درک کنیم؟ دانش ما درباره افرادی که در زندگی روزمره مان، با آنها برخورد میکنیم و موقعیت هایی که در آن ها با این افراد سروکار داریم، چیست؟ چگونه قضاوت، نگرش، تصمیم سازی و برداشت های ما تحت تاثیر چنین دانشی قرار میگیرد؟
رفتار و گرایش اجتماعی انسان، وابسته به فرآیندهای زیرساز گوناگون و چگونگی پیوند ذهن و واقعیت است: و شناخت اجتماعی، دانشی است برای روشن سازی این فرآیندهای و پیوندها، امروزه، در باختر زمین، این دانش نوین، رهنمودهای کاربردی گسترده ای را در دسترس کسانی قرار داده است که در گستره های گوناگون از جمله روابط اجتماعی، رسانه ها، قضاوت، سیاست، نظر خواهی های اجتماعی و کار بالینی (مانند درمان های روانی) کار میکنند. شگفت آن که تاکنون جای یک نوشتار گسترده، فراگیر و کاربرد پذیر در فارسی، تهی بوده است.
جریان اطلاعات و دانش، همواره ذهن را در زیر رخنه خود دارد و چیرگی اطلاعات گاه چنان است که لغزش ذهن، گریز ناپذیر می نماید، به گونه ای که هیچ کس را یارای درست اندیشی نمی ماند: و کژ اندیشی، پردازش سوگیرانه و ارزیابی اشتباه آمیز، به آسانی گریبان گیر همگان است. سیمای روی جلد، که برگرفته از یکی از داستان های ملانصرالدین است، به خوبی، با این گزاره هماهنگ است.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی