30بوک
کتاب عمومی
پزشکی و روان‌درمانی
روانکاوی و روان‌درمانگری
فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی
فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی

فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی

(1)
نویسنده:

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
130

علاقه مندان به این کتاب
3

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب فشرده درمان های کارآمد در اختلالات اضطرابی

انتشارات ارجمند منتشر کرد:
تشخیص و درمان اختلالات اضطرابی یکی از مباحث مهم و اساسی در حوزه سلامت روان است؛ بنابراین وجود اثری که بتواند به طور فشرده تکنیک‌های درمانی اثربخش و مبتنی بر پژوهش و تجارب بالینی در مورد اختلالات اضطرابی را به خوانندگان معرفی کند بسیار محسوس است.
کتاب به زبانی بسیار شفاف و قابل‌فهم خواننده را به سمت درک همه‌جانبه و سریع اختلالات اضطرابی سوق می‌دهد، به‌گونه‌ای که تاریخچه کاملی از این اختلالات، مفهوم‌سازی، ارزیابی، تشخیص، درمان، پژوهش‌های مربوطه و سایر اطلاعات ضروری و مهم را برای خواننده فراهم می‌کند. در بحث درمان نیز مواردی از قبیل آموزش روانی مراجع، ابزارهای شناختی، مواجهه واقعی و تجسمی، تکنیک‌های شناختی رفتاری، خاتمه و پیش‌گیری از عود موردتوجه قرار می‌گیرند. موضوعات تحت پوشش دیگر شامل سایر رویکردهای درمانی، کار با کودکان و نوجوانان، گروه‌درمانی، خانواده‌درمانی، زوج‌درمانی، نظارت بر کارورزی و نگرانی‌ها و چالش‌های درمانگران است.
لارینا کیس یکی از روان‌شناسان و پژوهشگرانی است که روی غلبه بر اضطراب کار کرده است و کارهایش در رسانه‌های جمعی مثل نیویورک‌تایمز و شیکاگو تریبون قابل‌مشاهده است.
دکتر دبورا روث لدلی مدیر کلینیک اختلالات اضطرابی بزرگسالان دانشگاه تمپل در فیلادلفیا است که تقریباً 40 مقاله علمی و کتاب از او در مورد ماهیت و درمان اختلالات اضطرابی منتشر شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی