مجموعه طنز نوجوان

مجموعه طنز نوجوان (به زبان آدم)

(1)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
63

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مجموعه طنز نوجوان

انتشارات سوره مهر منتشر کرد:

احتمالا همه آدم های روی زمین مهمانی را دوست دارند . نه ، بهتر است بگوییم :
همه بچه آدم های روی زمین مهمانی رفتن را دوست دارند . خب کی بدش می آید یک جا بنشیند و همین طوری پشت سر هم ازش پذیرایی کنند . حالا شما فکرش را بکنید که آدم یک جا ننشینید و با بچه‌های میزبان بازی یا دعوا بکند و باز هم بهش چیزی نگویند و از او پذیرایی کنند.
توجه داشته باشید که همه مزه مهمانی به همان دعوایی است که با بچه صاحبخانه می‌کنید. یعنی اگر یک جا رفتید مهمانی و عین بچه آدم نشستید سر جایتان و خیلی باکلاس ، یک دانه چای و دو تا قند و یک نصفه سیب خوردید و بابت همین چهار تا چیز مزخرف ؛ دو ساعت به سوال های مزخرف تر صاحبخانه جواب دادید ، بدانید و آگاه باشید که خیلی بچه خوب و بیچاره ای هستید.
یعنی مثلا آدم خیلی اتو کشیده بنشیند و برای بار یک میلیونم بگوید که بابایش را بیشتر دوست دارد یا مامانش را . بعد از آن بگوید کلاس چندم است. بعد بگوید معدلش چند شده . بعدش بگوید که دوست دارد در آینده چکاره بشود ؟ بعدش بگوید کی زن می گیرد یا شوهر می کند ؟ بعد برنامه هایش را برای زندگی مشترک توضیح بدهد...
ولش کن این مهمانی رفتن ندارد.
هروقت جایی مهمانی رفتید و در آنجا چهار تا شیشه شکاندید ، به کله بی موی آقای میزبان ، بلند بلند خندیدید و پای چشم بچه هایتان را سیاه کردید و سر سفره به شیوه آدم های اولیه غذا خوردید و ته جعبه شکلات ها را در آوردید و روی دیوار پذیرایی شان اثر هنری خلق کردید ، بدانید و آگاه باشید که تازه توی مهمانی دارد بهتان خوش می گذرد.

فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی