عواطف در جامعه و فرهنگ ایرانی

(3)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
322

علاقه مندان به این کتاب
8

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب عواطف در جامعه و فرهنگ ایرانی

انتشارات آگه منتشر کرد:
شاید در هیچ زمان دیگری در تاریخ، عواطف در چنین گستره و با چنین تراکمی در زندگی انسان ها حضور نداشته اند و شاید در هیچ مقطعی انسان ها به اندازه ی امروز به حضور اهمیت آن ها توجه نشان نداده اند. عواطف به عنوان سازه هایی زیست شناختی، روان شناختی، اجتماعی، فرهنگی و تاریخی تنظیم کننده ی نظم زندگی روزمره و مبنای مهمی در تعاملات انسانی در سطوح مختلف است.
انبوه گفتمان ها و تولیدات علمی، مشارکت ها جویی های جدید اجتماعی و سیاسی و فرهنگی، پیوند نزدیک تر سیاست و فرهنگ عامه پسند، بروز عمیق تر و تنش ها و شکاف های سیاسی، تسخیر فرهنگ عمومی از سوی رسانه های نو و شبکه های اجتماعی و حضور هم زمان نسخه های متنوع تاریخی، قومیتی، نسلی و زبانی در تفسیر و اجرای فرهنگ های عاطفی و بسیاری از زمینه های دیگر، در مجموع جغرافیا، اقتصاد، منطق و واکنش های تازه ای در مسیر فهم و تحلیل عواطف گشوده اند که استعاره هایی چون چرخش عاطفی، جامعه ی پساعاطفه و تعابیر مشابه دیگر نمونه هایی از آن است.
مجموعه مقالات این کتاب تلاشی است برای ایجاد حساسیت و بازشناسی تجربی فالب بندی و منطق اجتماعی و فرهنگی عاطفه ورزی در سویه های از متن جامعه ی ایران شناسی لایه بندی و ساختار عواطف با منظری بین رشته ای نقشی کلیدی در درک فرهنگ و تمدن ایرانی، تحولات تاریخی آن و فرصت ها و تنگناهای پیش روی آن فراهم می سازد.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی