مدیریت پروژه در صنعت ساخت

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
100

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مدیریت پروژه در صنعت ساخت

انتشارات آریاناقلم منتشر کرد:
صنعت ساخت یکی از نیروهای محرکه اقتصاد جهان و ایران است که طیف بسیار گسترده ای از انواع پروژه ها از جمله پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی، خطوط انتقال، سد، نیروگاه، احداث کارخانجات صنعتی، راه، ساختمان و غیره را در برمی گیرد.
بکارگیری مدیریت پروژه به صورت حرفه ای و براساس استانداردهای معتبر بین المللی مانند استاندارد PMBOK در پروژه های صنعت ساخت به دلیل ماهیت پیچیده این پروژه ها، ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
یکی از چالش های پیش روی سازمان ها در طرح ریزی و پیاده سازی نظام مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK آن است که این استاندارد، یک راهنمای کلی برای مدیریت انواع پروژه ها را ارائه می کند و به طور خاص بر نیازمندی های پروژه های صنعت ساخت متمرکز نیست. برای پر کردن این خلاء موسسه مدیریت پروژه (PMI)، نسبت به انتشار الحقایه ساخت راهنمای PMBOK اقدام کرده است.
این کتاب ترجمه آخرین ویرایش الحقایه ساخت راهنمای PMBOK است که در سال 2016 منتشر شده است، الحقایه ساخت راهنمای PMBOK، نکات خاصی را که باید در هنگام طرح ریزی و پیاده سازی حوزه های ده گانه دانش مدیریت پروژه های صنعت ساخت مورد توجه قرار داده شوند، ارائه کرده است. همچنین این الحاقیه سه حوزه دانش مدیریت پروژه خاص صنعت ساخت را که باید به حوزه های 10 گانه دانش مدیریت پروژه افزوده شوند به تفصیل تشریح کرده است، این حوزه های دانش عبارتند از:
مدیریت بهداشت، ایمنی، امنیت و محیط زیست پروژه
مدیریت مالی پروژه
مدیریت دعاوی پروژه
مطالعه این کتاب به عنوان مکمل کاربردی استاندارد PMBOK به تمامی فعالان مدیریت پروژه در صنعت ساخت توصیه می شود.
فروشگاه اینترنتی 30 بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی