30بوک
کتاب عمومی
کسب و کار و تجارت
مدیریت عمومی
مقدمه ای برپیکره دانش معماری سازمانی

مقدمه ای برپیکره دانش معماری سازمانی (مهجوریان)

(0)

4,100,000ریال

3,690,000 ریال

دفعات مشاهده کتاب
14

علاقه مندان به این کتاب
0

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب مقدمه ای برپیکره دانش معماری سازمانی

انتشارات ادیبان روز منتشر کرد:
تبیین و تدوین پیکره دانش معماری سازمانی، پیش نیاز مهمی برای مهارت آموزی و توانمندسازی معماران سازمان است و برخی صاحب نظران یکی از مهم ترین کارهایی که یک معمار شایسته باید انجام دهد را کسب استادی در پیکره دانش معماری و به روزرسانی مداوم آن دانسته اند.

چنانچه در سایر رشته های مشابه – نظیر مدیریت پروژه، مدیریت داده و تحلیل فرایند – نیز نمونه های پیکره دانش بدین منظور تدوین شده است و به صورت حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند.

کتاب مقدمه ای بر پیکره دانش معماری سازمانی علاوه بر معماران سازمان و سیستم، برای مخاطبان دانشگاهی و پژوهشگران نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

محتوای این کتاب دربردارنده هفت فصل اس و در گردآوری و تالیف مطالب سعی شده است تا جای ممکن از توضیحات بدیهی و پر طول و تفصیل، پرهیز شود و به اصل مطلب پرداخته شود.

هدف کتاب، گردآوری و ساماندهی نقطه نظرات متنوع و متکثر صاحب نظران ذیل مفهوم پیکره دانش معماری سازمانی بوده است. با این حال در فصل هایی نیز نقطه نظرات و تعاریف پیشنهادی نگارنده ارائه شده است و بنابر نیاز، تحلیل و ارزیابی نگارنده از چارچوب ها، روش ها و مکاتب فکری معماری، بیان شده است.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی