پرورش کودکان شاد (وزیری)(رشد)

(0)

موجود نیست

دفعات مشاهده کتاب
132

علاقه مندان به این کتاب
2

می‌خواهند کتاب را بخوانند
0

کسانی که پیشنهاد می کنند
0

کسانی که پیشنهاد نمی کنند
0

نظر خود را برای ما ثبت کنید

توضیحات کتاب پرورش کودکان شاد

انتشارات جوانه رشد منتشر کرد:
کتاب پرورش کودکان شاد،که اینک در اختیار خوانندگان عزیز قرار دارد،یکی از بهترین و ضروری ترین آثاری است که برای پدران و مادران جامعه ما منتشر می شود.گو اینکه به گفته نویسنده،رهنمودهای علمی و کاربردی آن ممکن است برای همه کسانی که با کودکان و نوجوانان سرو کار دارند؛معلمان،مربیان رشته های دینی،هنری،ورزشی،... مفید و اثر بخش باشد.نویسنده،به پیروی از مارتین سلیگمن روان شناس نامدار معاصر و پایه گذار جنبش روانشناسی مثبت - شادی را بسیار فراتر از خلق و خوی شاد یا خوش مشرب بودن میداند.
موضوع بحث شده در کتاب حاضر این است که چگونه مهارت ها،عادتها و نگرش های کودکان را پرورش دهیم تا زمینه ی بروز طیف گسترده ای از هیجان های مثبت در دوره کودکی و پس از آن برایشان فراهم شود.
این کتاب مختص گروه سنی خاصی از کودکان نیست،زیرا کودکان و بزرگسالان در همه ی سنین از انجام دادن تمریناتی که صحت علمی آنها در مورد ایجاد شادی ثابت شده است،بهره مند خواهند شد. این کتاب فرزندانتان را برای رشد و کامیابی آماده می کند.برای اینکه از مطالب این کتاب بهره مند شوید لازم نیست که حتما صاحب فرزند باشید.افرادی را در نظر بگیرید که به کودکان اهمیت میدهند: معلمان،پدربزرگ ها و مادر بزرگ ،مربیان بهداشت،عمه ها خاله ها،عمو ها و دایی ها،کتابداران،پرستارکودک . ...؛ این فهرست ممکن است بسیار طولانی باشد.بعضی از این افراد زمان بسیار زیادی را در طول روز با فرزندان ما سپری میکنند.پس آن ها نیز نثش مهمی در فراگیری مهارت ها ی شاد فرزندانمان ایفا میکنند.این کتابی است برای همه ی ما تا آن را در د.وران جنینی کودکانمان مطالعه کنیم و در سراسر دوره ی نوجوانی شان به کار بندیم.
فروشگاه اینترنتی 30بوک

نظرات کاربران (0)

نظر شما در مورد این کتاب

امتیاز شما به این کالا:

نظرات دیگر کاربران

بریده ای از کتاب (0)

بریده ای از این کتاب

بریده های دیگر کاربران

عیدی